Vyhlásené obstarávanie

„Čistiace a hygienické potreby pre mesto Dunajská Streda“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 419,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39800000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. November 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2017
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2018
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk vykoná komisia verejného obstarávateľa v sídle verejného obstarávateľa. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia verejného obstarávateľa, otváranie ponúk bude neverejné z dôvodu celkového vyhodnotenia ponúk elektronickou aukciou. Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 18.12.2017 o 10:00 hod. na adrese verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Áno
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka čistiacich a hygienických potrieb uvedených v prílohe č. 1 podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa ( jeho príspevkových a rozpočtových organizácii ) , vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb bude realizovaná v súlade s rámcovou dohodou, ktorá bude uzavretá na dobu 24 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu (maximálnej ceny celkom) uvedeného v rámcovej dohode podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky dodávať na odberné miesta verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v týchto súťažných podkladoch. Súčasťou dodania tovaru sú súvisiace služby: a)dodanie objednaného tovaru max. do 5 pracovných dní od prevzatia/doručenia písomnej objednávky, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, b)doprava, čím sa rozumie doprava čistiacich a hygienických potrieb na mieste dodania a jeho prepravu do príslušných skladových priestorov verejného obstarávateľa. Požadované balenia jednotlivých tovarov sú verejným obstarávateľom určené z dôvodov možností skladovania, distribúcie a používania v jednotlivých objemoch a veľkostiach balení. Jednotlivé balenia zohľadňujú cieľové použitie a minimalizovanie odpadového a obalového materiálu a efektívnosť používania. Pokiaľ záujemca/uchádzač dodáva konkrétny druh tovaru v inom balení/v inej mernej jednotke, než akú požaduje oceniť verejný obstarávateľ, prepočíta cenu tohto tovaru na balenie/mernú jednotku požadovanú verejným obstarávateľom. Informáciu o ponúkanej mernej jednotke/balení uvedie do poznámky pod tabuľku. Ak sa v súťažných podkladoch uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentnými výrobkami, ktoré budú mať rovnaké/lepšie požadované zloženie a kvalitatívne vlastnosti ako výrobky uvedené v tabuľke č. 1. Ekvivalentné tovary musia byť predložené v balení vo veľkosti/objeme rovnakom alebo väčšom ako je veľkosť balenia uvedená pri jednotlivých tovaroch. Cena za ekvivalentný tovar bude posudzovaná, ako keby spĺňala požiadavky na veľkosť/objem uvedený v tabuľke č. 1. V prípade, že uchádzač predloží ponuku, v ktorej uvedie ekvivalent k niektorým tovarom uvedeným v tabuľke č. 1, je povinný na to verejného obstarávateľa osobitne upozorniť pri každom jednom ekvivalente a uviesť názov predmetných ekvivalentných tovarov a preukázať parametre a kvalitatívne vlastnosti uvedené pri jednotlivom tovare. Verejný obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek odmietnuť ekvivalentný tovar, ak nespĺňa parametre a technické vlastnosti požadovaného tovaru, alebo jeho balenie je neprimerané v porovnaní s požadovaným balením. Uchádzač zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Uchádzač bude zaviazaný preukázať počas celého obdobia platnosti Rámcovej dohody na požiadanie verejného obstarávateľa, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch. Na balení všetkých produktov musia byť jasné inštrukcie vo väzbe na dávkovanie. Primárne časti balení musia byť recyklovateľné alebo vyrobené z recyklovaných materiálov. Všetky dodané tovary musia mať výrobcom tovaru vyznačenú záručnú dobu (dobu použiteľnosti) na obale tovaru. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb sa bude realizovať výhradne v pracovné dni podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a jeho príspevkových a rozpočtových organizácii, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania s vyložením a umiestnením tovaru na určené miesto v objektoch verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je dodávka čistiacich a hygienických potrieb uvedených v prílohe č. 1 podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa ( jeho príspevkových a rozpočtových organizácii ) , vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb bude realizovaná v súlade s rámcovou dohodou, ktorá bude uzavretá na dobu 24 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu (maximálnej ceny celkom) uvedeného v rámcovej dohode podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky dodávať na odberné miesta verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v týchto súťažných podkladoch. Súčasťou dodania tovaru sú súvisiace služby: a)dodanie objednaného tovaru max. do 5 pracovných dní od prevzatia/doručenia písomnej objednávky, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, b)doprava, čím sa rozumie doprava čistiacich a hygienických potrieb na mieste dodania a jeho prepravu do príslušných skladových priestorov verejného obstarávateľa. Požadované balenia jednotlivých tovarov sú verejným obstarávateľom určené z dôvodov možností skladovania, distribúcie a používania v jednotlivých objemoch a veľkostiach balení. Jednotlivé balenia zohľadňujú cieľové použitie a minimalizovanie odpadového a obalového materiálu a efektívnosť používania. Pokiaľ záujemca/uchádzač dodáva konkrétny druh tovaru v inom balení/v inej mernej jednotke, než akú požaduje oceniť verejný obstarávateľ, prepočíta cenu tohto tovaru na balenie/mernú jednotku požadovanú verejným obstarávateľom. Informáciu o ponúkanej mernej jednotke/balení uvedie do poznámky pod tabuľku. Ak sa v súťažných podkladoch uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentnými výrobkami, ktoré budú mať rovnaké/lepšie požadované zloženie a kvalitatívne vlastnosti ako výrobky uvedené v tabuľke č. 1. Ekvivalentné tovary musia byť predložené v balení vo veľkosti/objeme rovnakom alebo väčšom ako je veľkosť balenia uvedená pri jednotlivých tovaroch. Cena za ekvivalentný tovar bude posudzovaná, ako keby spĺňala požiadavky na veľkosť/objem uvedený v tabuľke č. 1. V prípade, že uchádzač predloží ponuku, v ktorej uvedie ekvivalent k niektorým tovarom uvedeným v tabuľke č. 1, je povinný na to verejného obstarávateľa osobitne upozorniť pri každom jednom ekvivalente a uviesť názov predmetných ekvivalentných tovarov a preukázať parametre a kvalitatívne vlastnosti uvedené pri jednotlivom tovare. Verejný obstarávateľ je oprávnený kedykoľvek odmietnuť ekvivalentný tovar, ak nespĺňa parametre a technické vlastnosti požadovaného tovaru, alebo jeho balenie je neprimerané v porovnaní s požadovaným balením. Uchádzač zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Uchádzač bude zaviazaný preukázať počas celého obdobia platnosti Rámcovej dohody na požiadanie verejného obstarávateľa, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch. Na balení všetkých produktov musia byť jasné inštrukcie vo väzbe na dávkovanie. Primárne časti balení musia byť recyklovateľné alebo vyrobené z recyklovaných materiálov. Všetky dodané tovary musia mať výrobcom tovaru vyznačenú záručnú dobu (dobu použiteľnosti) na obale tovaru. Dodávka čistiacich a hygienických potrieb sa bude realizovať výhradne v pracovné dni podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a jeho príspevkových a rozpočtových organizácii, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania s vyložením a umiestnením tovaru na určené miesto v objektoch verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Ponuka na účely zadávania tejto zákazky je prejav slobodnej vôle uchádzača, že chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi určené plnenie pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom bez určovania si svojich osobitných podmienok. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala v jednom obale dokumenty a doklady