Vyhlásené obstarávanie

Protektorované pneumatiky 2018


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
208 650,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34913200-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2018
Miesto otvárania ponúk:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup protektorovaných pneumatík pre autobusy mestskej hromadnej dopravy vrátane ich opráv a likvidácie počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody. Predmet nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý požadovaný predmet zákazky.. Predmetom zákazky je nákup protektorovaných pneumatík pre autobusy mestskej hromadnej dopravy vrátane ich opráv a likvidácie počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody. Predmet nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý požadovaný predmet zákazky. Predpokladané množstvá protektorovaných pneumatík, typy pneumatík, ďalšie požiadavky - servis a príslušenstvo k pneumatikám sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávania, ktorý je zriadený v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o vysvetlenie, o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém ÚVO umožní. Záujemca môže požiadať o súťažné podklady aj prostredníctvom kontaktného miesta verejného obstarávateľa v zmysle tohoto oznámenia. Uchádzač podľa § 39 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvo formuláru JED. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie a riadne vyplnili. Predmetný formulár a bližší postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED, popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JED, je dostupný na webovom sídle úradu na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 5.000,- EUR. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Spôsob zloženia zábezpeky vyberie uchádzač z nasledujúcich možností: Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.