Vyhlásené obstarávanie

Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku formou vlastných stravných lístkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Katolícka univerzita v Ružomberku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
701 234,16
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55500000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Marec 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2018
Miesto otvárania ponúk:
Katolícka univerzita v Ružomberku, Hrabovská cesta 1A, 034 01 Ružomberok, Rektorát, (3. poschodie, Sieň rektorov)
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje primerane podľa § 52 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Zabezpečenie stravovania študentov a zamestnancov zodpovedajúce zásadám správnej výživy podľa podmienok (§ 152) Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. v blízkosti pracovísk verejného obstarávateľa. Je potrebné , aby uchádzač v rámci svojej ponuky zohľadnil blízkosť pracoviska verejného obstarávateľa (dostupnú: pešo chôdzou) a to v súlade s podmienkami (§§ 90 - 91) Zákonníka práce č. 311/2001 Z.z. a študentov v súlade s podmienkami zákona o vysokých školách č. 131/2002 Z.z. Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku formou vlastných stravovacích lístkov / stravovacieho systému, (NIE poukážok/gastro lístkov), ako odplatné zabezpečenie poskytovania služieb hromadného stravovania pre študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku. Poskytovanie služieb bude realizované podľa jednotlivých častí predmetu zákazky vo vlastných zariadeniach, alebo tiež v reštauráciách / jedálňach, alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou, podávaním polievky, hlavného jedla a vhodného nápoja podľa obedového menu. Vo vybraných častiach predmetu zákazky, tiež podávaním raňajok a večerí. Zabezpečenie týchto služieb bude uskutočnené podľa stanovej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť prípravu, dovoz, výdaj obedov a večerí pre študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity do priestorov Katolíckej univerzity v Ružomberku, Hrabovská cesta 1 z vlastnej vývarovne s najnižšími nákladmi na výrobu jedál a ich dopravu. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača disponovať možnosťou, dodať obedy resp. večere vo forme balenej stravy. Dodávateľ služieb poskytne vo vlastnej réžii prepravné termo nádoby na prepravu jedál, potrebný inventár pre cca 200 - 300 stravníkov (príbory, sady tanierov, misky, poháre a pod.), vybaví technológiou výdajné miesto (ohrevné pulty, chladničky, mrazničky, umývačku riadu, umývačku pohárov, varidlá, panvy, digestory na odsávanie pár, pizza pec, fritézy a pod.). Vzťah verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača vo veci podnájmu nebytových priestorov (výdajňa, jedáleň), bude daný uzatvorením Zmluvy o podnájme nebytových priestorov. Návrh zmluvných podmienok Zmluvy o podnájme: Príloha č. 2 SP. Existuje priama časová súvislosť medzi Zmluvou o poskytovaný stravovania a Zmluvou o podnájme nebytových priestorov. T.j. v prípade výpovede, ukončenia Zmluvy o poskytovaní stravovania, končí platnosť Zmluvy o podnájme nebytových priestorov.Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa, vrátane nebalených večerí. Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Hrabovská cesta 1A, 034 01 Ružomberok.Služby stravovania zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa, Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Hrabovská cesta 1, 034 01 RužomberokSlužby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa, Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Námestie A. Hlinku 60, 034 01 Ružomberok.Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku, Inštitútu manažmentu a cestovného ruchu v Poprade, v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa, Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Nám. Jána Pavla II., č. 15, 058 01 Poprad;Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku, Inštitútu manažmentu a cestovného ruchu v Poprade v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa vrátane nebalených večerí Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Nám. Jána Pavla II., č. 15, 058 01 Poprad.Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku, Inštitútu Juraja Páleša v Levoči, v priestoroch reštaurácie / jedálne iného zamestnávateľa Adresa pracoviska verejného obstarávateľa: Bottova 15, 054 01 Levoča;Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť prípravu, výdaj, raňajok, obedov a večerí pre študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v priestoroch, Teologickej fakulty KU v Ružomberku, Hlavná 89, 040 01 Košice formou vývarovne v priestoroch verejného obstarávateľa s najnižšími nákladmi na výrobu jedál. Úspešný uchádzač si zabezpečí vo vlastnej réžii : a) potrebný inventár (príbory, sady tanierov, misky, poháre a pod.), b) technológiu vývarovne (ohrevné pulty, chladničky, mrazničky, umývačku riadu, umývačku pohárov, varidlá, panvy, digestory na odsávanie pár, pizza pec, fritézy a pod.) Užívanie nebytových priestorov (vývarovňa, jedáleň), bude dané podmienkami Zmluvy o podnájme nebytových priestorov. Návrh zmluvných podmienok Zmluvy o podnájme nebytových priestorov je Prílohou č. 3 SP. Existuje priama časová súvislosť medzi Zmluvou o poskytovaný stravovania a Zmluvou o podnájme nebytových priestorov. T.j. v prípade výpovede, ukončenia Zmluvy o poskytovaní stravovania, končí platnosť Zmluvy o podnájme nebytových priestorov. Nájomca je tretí subjekt, ktorý vydal súhas s s uzatvorením Zmluvy o podnájme nebytových priestorov.

Doplňujúce informácie

a) Verejný obstarávateľ aplikuje § 114 ods. 9 zákona (reverzné vyhodnotenie podlimitnej zákazky). b) Vzhľadom na podmienky účasti, techn. špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk predmetné ver.obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. c) Žiadosť o súť.podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v orig.vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súť.podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. Ver.obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. d) Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2018, zo dňa DD.MM.2018, značka .........., s názvom: " Služby stravovania študentov a zamestnancov Katolíckej univerzity v Ružomberku formou vlastných stravných lístkov, Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2018 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. e) Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3430 f) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm. účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne. g) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. h) Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenie tejto Výzvy vo vestníku VO.