Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie technického vybavenia do zberného dvora v obci Papradno


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Papradno
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
153 075,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
23. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting EU, s.r.o. Hadovská cesta 870 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie technického vybavenia do zberného dvora v obci Papradno. Zákazka sa delí na 4 časti: časť 1: Traktor s prídavnými zariadeniami (traktor, nosič kontajnerov s hydraulickým ramenom, drvič konárov a drevného odpadu) Časť 2: Šmykom riadený nakladač Časť 3: Nízko-nájazdová mostová váha Časť 4: Vaňové kontajnery Všetky zariadenia sú určené na manipuláciu s komunálnym odpadom. Technická špecifikácie zariadení je súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky (časť 1) je dodanie nasledovných zariadení: traktor (1ks), nosič kontajnerov s hydraulickým ramenom (1ks), drvič konárov a drevného odpadu (1ks). Technická špecifikácia zariadení je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie šmykom riadeného nakladača (1ks). Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 3) je dodanie nízko-nájazdovej mostovej váhy (1ks). Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 4) je dodanie 5 ks vaňových kontajnerov v zložení: 3 ks - Vaňový kontajner Typ 1 (menší - s objemom min. 4 m3) a 2 ks - Vaňový kontajner Typ 2 (väčší - s objemom min. 8 m3). Technická špecifikácia zariadení je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5143 a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/256-728c407ecb/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.