Vyhlásené obstarávanie

5 ks - Ručný batériou napájaný röntgenový prístroj pre presnú prvkovú kvantitatívnu analýzu vzoriek.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 018,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38433000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. August 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
24. September 2018
Dátum otvárania ponúk:
24. September 2018
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2019
Miesto otvárania ponúk:
Finančné riaditeľstvo SR, Račianska č. 72, 831 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením § 53 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné (len za účasti komisie) a uchádzačom nebude zaslaná zápisnica z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodanie 5 ks - Ručný batériou napájaný röntgenový prístroj pre presnú prvkovú kvantitatívnu analýzu vzoriek, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy, spustenia do prevádzky, revíznych správ a ekologická likvidácia použitých častí a súčastí systému.. Presný opis obstarania je uvedený v časti súťažných podkladov B. Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Žiadosť o súťažné podklady musí byť zo strany záujemcu doručená v listinnej podobe alebo prostredníctvom systému www.ezakazky.sk. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby). Na komunikáciu a dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi je určený slovenský jazyk. Pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:30 hod. do 14:00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.