Vyhlásené obstarávanie

Inovácia aplikácie WebArat na informačný systém WebArat na riadenie procesov ISO noriem a bezpečnosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
WebArat Solutions, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
133 083,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. August 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
4. September 2018
Dátum otvárania ponúk:
4. September 2018
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2019
Miesto otvárania ponúk:
Baltická 1361/12, Košice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Podrobnejšie informácie o otváraní ponúk sú uvedené v bode 23 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 252

Opis obstarávania

Inovácia aplikácie WebArat na informačný systém WebArat na riadenie procesov ISO noriem a bezpečnosti. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Všeobecné informácie o požadovanom finálnom stave riešenia: Cieľový stav informačného systému (ďalej IS) bude zahŕňať kompletné pokrytie modulmi pre efektívne fungovanie procesov ISO noriem a legislatívnych oblastí ako celok, potrebných na postupné eliminovanie papierovej komunikácie a plynulé prechádzanie na elektronickú komunikáciu a evidenciu procesov. Východiskovým parametrom systému vo všetkých oblastiach bude riadenie rizík a zvládanie incidentov. Hlavnou úlohou navrhnutého cieľového stavu IS je rozšírenie možnosti zlepšenia najmä v oblasti administratívnych procesov v podobe komunikácie prostredníctvom formulárov, elektronického podpisu, procesnej eskalácia a privátnej zóny užívateľov. Predpokladaný počet užívateľov v systéme: minimálne 500 užívateľov. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Zákazka je spolufinancovaná v rámci výzvy "Výzva na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku zameraná na podporu nových a začínajúcich mikro-, malých a stredných podnikov". Vyžaduje sa zábezpeka v hodnote 1000 EUR. Informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Osoba podľa § 8 poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie Jednotný európsky dokument, ktorým možno preukázať splnenie podmienok účasti podľa tejto Výzvy je súčasťou súťažných podkladov. V bode II.2.7 tejto výzvy osoba podľa § 8 uvádza dĺžku trvania zákazky v kalendárnych dňoch.