Predmetom zákazky je realizácia revitalizačných opatrení v Kľúčoveckej ramennej sústave podľa projektovej dokumentácie vypracovanej v rámci projektu LIFE 12 NAT/SK/001137 BeeSandFish, vrátane vypracovania dokumentácie skutočného vyhotovenia.. Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady ("SP") aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie SP si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie SP sa uskutoční v prac. dňoch v čase od 8.00 do 15.00 SEČ. 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcovi doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 12.09.2018, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 3. Ponuky je potrebné doručiť v pracovných dňoch od 8.00 do 15:00 SEČ na adresu uvedené v bode A.1. 4. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 5. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovení vo výške 18.000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 10. Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke ÚVO. 11. Dĺžka trvania zákazky je 3 mesiace od odovzdania staveniska. Verejný obstarávateľ odovzdá stavenisko tak, sa plnenie predmetu zákazky uskutočnilo v mimovegetačnom období t.j. v období od 01.10.2018 do 15.03.2019. 12. Verejný obstarávateľ využíva možnosť ustanovenia § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, a teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa bodu 29 súťažných podkladov.