Vyhlásené obstarávanie

Kompostéry pre Malokarpatské partnerstvo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Združenie obcí pre hospodárenie s odpadom v Malokarpatskom partnerstve
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
147 231,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34928480-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
I&Z Tender, s.r.o., Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín. 1. posch. č. dv. 3.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Kompostéry na biologicky rozložiteľný odpad.. Dodávka 1 197 ks kompostérov v demontovanom stave + 1 ks leták/návod ku každému kompostéru. Doprava do sídla verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk. 2. Súťažné podklady a vysvetlenia sa budú zasielať len elektronickou formou. 3. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami ZVO. 4. Objednávateľ neposkytuje zálohu a ani preddavkovú platbu. 5. Jedná sa o zelené verejné obstarávanie. 6. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme. Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie. 7. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 8.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 9.Všetky náklady a výdavky spojene s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 12. Ďalšie informácie sú v Súťažných podkladoch, pretože z kapacitných dôvodov tohto formulára ich nie je možné zverejniť.