Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia IKT: dodávka HW a SW potrebného pre vybudovanie elektronickej podateľne, úprava webového sídla


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nowire s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 947,37
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
29. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
29. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
RVO INTEGRA, s.r.o., Medená 5, 811 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru a zároveň poskytnutie služieb. Nakoľko predpokladaná hodnota tovaru prevyšuje predpokladanú hodnotu poskytnutia služieb, zákazka je v zmysle ustanovenia § 3 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní definovaná ako zákazka na dodanie tovaru. Predmetom zákazky je dodávka HW a SW potrebného pre vybudovanie elektronickej podateľne, samotné vybudovanie elektronickej podateľne, ktorá bude súčasťou systému DMS (systém na správu a evidenciu elektronických dokumentov), ako nástroja pre CRM, úprava webového sídla spoločnosti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Spoločnosť Nowire, s.r.o., je osobou podľa § 7 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, preto je povinná postupovať ako verejný obstarávateľ. Vo všetkých oznámenia alebo inej dokumentácii k tomuto verejnému obstarávaniu bude preto označovaná ako verejný obstarávateľ. 2.Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku (NFP) poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na základe Zmluvy o poskytnutí NFP z prostriedkov Operačného programu Bratislavský kraj spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, Prioritná os 2 Vedomostná ekonomika, Opatrenie 2.2 Informatizácia spoločnosti pre projekt Modernizácia IKT vo firme Nowire s.r.o., a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. 3.Súťažné podklady sú dňom zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou na adresu RVO INTEGRA, s.r.o., Medená 5, 811 02 Bratislava alebo na e-mailovú adresu csizmadiova.lydia@gmail.com, kontaktná osoba: Ing. Lýdia Csizmadiová, tel.: +421 905298836, email: csizmadiova.lydia@gmail.com. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresa, telefón, fax a emailová adresa. Žiadosť o súťažné podklady bude podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom poštou alebo elektronicky. 4.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j. v slovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka). 5.Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v tejto výzve a v súťažných podkladoch, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Čestné vyhlásenia a doklady musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 6.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, v listinnej podobe v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na predloženie dokladov. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Čestné vyhlásenie bude obsahovať vyjadrenie, že uchádzač spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch. 7.Ak uchádzač nepredloží niektorý z dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti uchádzačov uvedených v tejto výzve a súťažných podkladoch, bude z procesu verejného obstarávania vylúčený. 8.V prípade skupiny sa vyžaduje vystavenie splnomocnenia pre jedného z členov skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a oprávnený konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plnomocenstvo bude predložené ako súčasť časti ponuky, označenej ako Ostatné. 9.V prípade, že verejným obstarávateľom budú zasielané niektoré prílohy súťažných podkladov v elektronickej podobe, pri zistení rozdielov medzi obsahom údajov odoslaných elektronickou podobou a listinnou podobou, rozhodujúca je listinná podoba.