Vyhlásené obstarávanie

SERVIS IKT SSC 2019-2021


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
220 999,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50300000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Apríl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2019
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Členovia komisie verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Obstaranie služby: Servis IKT SSC 2019-2021 scieľom prevzatia zodpovednosti za servis a rozvoj časti informačno-komunikačnej technológie verejného obstarávateľa formou poskytovania služieb externou dodávateľskou spoločnosťou. Pod pojmom časť informačno-komunikačnej technológie sa rozumejú zariadenia informačných technológií SSC, hlavne však : desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát a i. Pod pojmom prevádzka, servis a rozvoj technickej infraštruktúry sa rozumejú hlavne : Aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby. Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku ( service asset management). Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia asoftvérové licencie(proaktívny a reaktívny servis, záväzné parametre kvality SLA (Service Level Agreement). Poskytovanie aprevádzka HelpDesku (nahlasovanie, evidencia a riešenie incidentov) a i. Podrobne viď súťažné podklady.. Verejný obstarávateľ obstaráva službu na zabezpečenie servisu a rozvoja informačno-komunikačnej technológie (IKT) v rozsahu a definovaných pojmoch podľa odseku II.1.4) tejto výzvy. Servis sa požaduje vykonávať na 470 desktopoch, 80 notebookoch, 63 serveroch a 450 periférnych zariadeniach (MFZ) prevládajúcej značky HP, ďalej na UPS-kách a náhradnom zdroji EE v centrálnom uzle. Hardwér obstarávateľa je umiestnený na celom území Slovenskej republiky v štyroch hlavných lokalitách a aktuálne v 34 pobočkách. Poskytovateľ vykonáva evidenciu HW a asset menežment. Súčasťou poskytovania servisu je aj starostlivosť o LAN a WIFI siete v jednotlivých pobočkách. Prepojenie jednotlivých pracovísk SSC vo virtuálnej privátnej sieti MPLS zabezpečuje iný poskytovateľ. Súčasťou služby je aj starostlivosť o štandardné operačné systémy, aplikácie, antivírové programy, supporty, licencie a licenčnú politiku obstarávateľa. Poskytovateľ služby bude zodpovedný za správu SQL databáz, zálohovanie dát a ich obnovu. Od poskytovateľa sa vyžaduje dodržiavanie platných predpisov a zákonov pre prevádzkovanie informačných technológií, vrátane zákonov a kritickej infraštruktúre a kybernetickej bezpečnosti . Poskytovateľ predkladá obstarávateľovi návrhy na rozvoj IKT a spolupracuje pri HW a SW interfejsoch s tretími poskytovateľmi obstarávateľa. Dodávateľ bude viazaný pri poskytovaní služby zadefinovanými parametrami SLA, pričom základným nástrojom pre poskytovanie služby bude tzv. Single Point of Contact, resp. Helpdesk, v ktorom sa zaznamenávajú, sledujú a vyhodnocujú jednotlivé požiadavky a incidenty. V rámci zabezpečenia kontinuity poskytovania servisných služieb sa počíta s tranzitívnym obdobím, t.j. s obdobím odovzdávania a preberania servisných služieb medzi pôvodným a nasledujúcim poskytovateľom služby. Tranzícia má zadefinované výstupné dokumenty a proces je ohraničený dobou 1 mesiac od podpisu zmluvy s novým poskytovateľom. PODROBNEJŠIE VIĎ SÚTAŽNE PODKLADY

Doplňujúce informácie

d)