Predmetom zákazky je rekonštrukcia amodernizácia objektu Okresného úradu Košice-okolie na Hroncovej ul. č. 13 v Košiciach, ktorá pozostáva zo zníženia energetickej náročnosti budovy avybudovania pracoviska Klientskeho centra v priestoroch objektu v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.. Predmetom stavebných prác je realizovanie opatrení na zlepšenie tepelno-technických vlastností budovy pre zníženie energetickej náročnosti budovy v rozsahu búracie práce, zateplenie obvodového plášťa, zateplenie plochej strechy, zateplenie stropov nad I. PP, výmena otvorových dverných a okenných konštrukcií, výmena klampiarskych konštrukcií, rekonštrukcia TÚV, ÚK, vyregulovanie vykurovacej sústavy budovy, rekonštrukcia silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, výmena svetelných zdrojov, izolácia proti vode a vlhkosti, výmena zdravotechnických zariadení vnútornej kanalizácie a vnútorných vodovodných rozvodov. Bude inštalovaný nový bleskozvod, osadené dva nové osobné výťahy a nový dieselagregát. Vybuduje sa nová obvodová stena na prízemí pre potreby klientskeho centra. Okolo celého objektu sa vybuduje nový okapový chodník s drenážnym systémom. Stavba je členená nasledovne: SO-01.1 - Košice-okolie OÚ - zníženie energetickej náročnosti budovy SO-01.2 - Košice-okolie OÚ - pracovisko klientskeho centra Realizácia stavebných prác bude prebiehať počas prevádzky objektu.
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 18.09.2019 o 09:00 hod na mieste -Okresný úrad Košice okolie, Hroncova 17/13, 040 01 Košice I, zraz pred vchodom do objektu. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, najneskôr v deň konania obhliadky, dve hodiny pred jej konaním, oznámiť zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese mikulas.paulo@minv.sk alebo tlf. 096195 4171. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.8. súťažných podkladov. 3.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 46 600,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 4. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty