Vyhlásené obstarávanie

POSKYTOVANIE SLUŽIEB PRE PREVÁDZKU A ÚDRŽBU INFORMAČNÝCH SYSTÉMOV MESTSKEJ ČASTI BRATISLAVA - DEVÍNSKA NOVÁ VES


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 449,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
11. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie bude online verejné pre uchádzačov v rámci EKS.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov a to informačného systému samosprávy (ďalej CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM, CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mestskej časti Devínska Nová Ves a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledujúcich rokoch v nasledovnom členení: -Údržba dodaného licenčného softvéru -Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru -Upgrade zapracovanie požiadaviek mesta -Hotline podpora -Riadenie projektu -Technická podpora -Metodická podpora -Školenia -Bezpečnostná politika. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov a to informačného systému samosprávy (ďalej CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM, CG WebGIS), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mestskej časti Devínska Nová Ves a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledujúcich rokoch v nasledovnom členení: -Údržba dodaného licenčného softvéru -Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru -Upgrade zapracovanie požiadaviek mesta -Hotline podpora -Riadenie projektu -Technická podpora -Metodická podpora -Školenia -Bezpečnostná politika. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ/Objednávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2.Verejný obstarávateľ/Objednávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1418 Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/6559 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1418 3.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci EKS predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EKS dostatočne vopred. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5.Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy/Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy/Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy/Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 9.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľskej organizácii do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu.