Vyhlásené obstarávanie

Dostavba pavilónu Základnej školy Miloslavov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Miloslavov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
818 711,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
3. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
V súlade s mimoriadnou situáciou spôsobenou vírusom COVID-19 a odporučením Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 12.marca 2020 bude otváranie ponúk prostredníctvom systému JOSEPIHNE prebiehať on-line sprístupnením.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky budú sprístupnené len uchádzačom, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili úspešne ponuku do tejto zákazky. Uchádzači budú môcť vstúpiť do on-line prostredia pre sprístupnenie na totožnom mieste, ako predložili svoju ponuku (v totožnej záložke).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dostavba pavilónu Základnej školy Miloslavov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v novostavbe dvojpodlažnej základnej školy v obci Miloslavov v areáli existujúcej základnej školy modulovým systémom.. Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v novostavbe dvojpodlažnej základnej školy v obci Miloslavov v areáli existujúcej základnej školy modulovým systémom. Počet a rozmery modulov: kontajnerové moduly 2,30x6,0x3,655m celkovo 24 ks kontajnerové moduly 2,50x6,0x3,655m celkovo 12 ks kontajnerové moduly 2,70x6,0x3,655m celkovo 4 ks kontajnerové moduly 2,30x3,3x3,655m celkovo 12 ks kontajnerové moduly 2,50x3,3x3,655m celkovo 6 ks kontajnerové moduly 2,70x3,3x3,655m celkovo 2 ks spolu počet: 60 ks spolu plocha: 734,4 m2

Doplňujúce informácie

1. v súvislosti s § 112 ods. 6 ZVO v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40, sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. Vzhľadom na to, že sa nepoužije elektronická aukcia, verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, t.j. verejný obstarávateľ je povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7147/summary čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 112 ods. 13 od uchádzačov zábezpeku podľa § 46. Zábezpeka sa požaduje vo výške 20 000 eur. Viac podrobností je uvedených v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje, dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7 tejto výzvy je stanovená ako maximálna lehota výstavby, pričom minimálna lehota výstavby je 120 dní. Viac podrobností je uvedených v súťažných podkladoch. 7. V zmysle § 114 ods. 7 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohli byť uzavreté do 5 pracovných dní ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Za poskytnutie riadnej súčinnosti sa v prípade tohto verejného obstarávania považuje: a) Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia (poistku) zodpovednosti za škodu pri výkone povolania s poistnou sumou minimálne vo výške zmluvnej ceny diela v EUR s DPH. b) Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač, najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo, preukázal verejnému obstarávateľovi zloženie zmluvnej ( realizačnej) zábezpeky vo výške 20 000 eur, formou vloženia na bankový účet verejného obstarávateľa alebo odovzdaním bankovej záruky. c) Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť certifikát kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy OHSAS 18001:2007 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky, ku dňu podpisu zmluvy o dielo.