Vyhlásené obstarávanie

Kuchyňa - kanalizácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kuchyňa
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 551 150,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45231300-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa uskutočnenie stavebných prác na zákazku: "Kuchyňa - kanalizácia", ktorá pozostáva z nasledovných stavebných prác na objektoch: Stoka A - Š34 - Š50, dĺ.547,38m Kanalizačné prípojky - Stoka A - Š34 - Š50 Stoka AF - Š50 - Š232, dĺ.593,93m Kanalizačné prípojky - Stoka AF - Š50 - Š232 Stoka AF-1 - Š224 - Š34, dĺ.95,01m Kanalizačné prípojky - Stoka AF-1 - Š224 - Š34 Stoka AG - Š50 - Š237, dĺ.84,84m Kanalizačné prípojky - Stoka AG - Š50 - Š237. Pre hlavné kanalizačné rúry je navrhnutý materiál PVC DN 300 a kanalizačné prípojky sú z PVC DN 200. Podrobne vid v súťažných podkladoch. Výsledkom tohto verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody s jedným účastníkom. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že táto podlimitná zákazka sa realizuje ako Elektronické verejné obstarávanie (EVO) prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk, ďalej viď časť VI.2 Ďalšie doplňujúce informácie.

Doplňujúce informácie

1. Podlimitná zákazka sa realizuje ako Elektronické verejné obstarávanie (EVO) prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk. 2. Pre účasť v tejto súťaži je nutné sa zaregistrovať do zákazky v systéme EVO na portáli www.evo.gov.sk na adrese https://evo.gov.sk/evo/tender/4134_4501_20141126.nsf, a to prostredníctvom žiadosti o registráciu do zadávania zákazky v menu "Registrácia" na uvedenej el. adrese. Záujemca v rámci registrácie uvedie okrem iných povinných údajov aj e-mailovú adresu pre možnosť elektronickej komunikácie v rámci EVO. Registrácia na portáli EVO je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné záujemcami sa zaregistrovať v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na poskytnutie súťažných podkladov. 3. Systém EVO bude využitý pre on-line odosielanie oznámení verejným obstarávateľom (napr. §34/38 zákona), pre poskytnutie súťažných podkladov (SP) pre záujemcov, vysvetlenie/ doplnenie dokladov / ponúk ( §33/42 zákona)- ak to bude vhodné a iné úkony súvisiace s verejným obstarávaním a predkladaním ponúk (čiastočne), podrobne viď v SP. Je nutné sledovať doručené e-mailové správy, komunikačný e-mail EVO je: evo@evo.gov.sk (odporúčame preveriť filter nevyžiadanej pošty v počítači príp. na serveri z dôvodu prípadného blokovania e-mailových správ z tejto adresy). 4. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne a čiastočne aj elektronicky cez EVO v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. 5. Súťažné podklady sa poskytujú on-line cez systém EVO po potvrdení i žiadosti o registráciu budú automaticky dostupné on-line cez EVO. Súťažné podklady budú zverejnené okrem systému EVO aj v profile verejného obstarávateľa avšak v predpísaných formátoch podľa zákona v el. úložisku na adrese: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4134 . 6. Verejný obstarávateľ organizuje nepovinnú obhliadku miesta uskutočnenia prác dňa: 9.12.2014 o 11:00 hod so stretnutím na Obecnom úrade v obci Kuchyňa. 7. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi cez systém EVO najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. 8. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky účasti III.1.1, týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením podľa § 26 ods. 1 zákona a sú teda primerané a povinné pri zadávaní podlimitnej zákazky, zároveň podľa § 26 ods. 1 písm. f) sa vyžaduje oprávnenie na uskutočnenie stavebných prác vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, keďže predmetom zákazky sú stavebné práce. Podmienky účasti III.1.2, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením podľa § 27 zákona. Požiadavka v bode 1.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) predložiť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru najmenej vo výške min. 150 000 EUR za účelom zabezpečenia finančných tokov pre uskutočnenie stavebných prác predmetu tejto zákazky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať dodávateľa, ktorý má v prípade potreby resp. vzniku nepredvídaných okolností zabezpečené dostatočné fin. prostriedky na realizáciu tejto zákazky ako aj preklenutie možného nepriaznivého obdobia do doby úhrady faktúry za kalendárny štvrťrok od verejného obstarávateľa. Požiadavka v bode 1.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) preukázať obrat aspoň v jednom hospodárskom roku (za posledné 3 dostupné hospodárske roky) celkový obrat min. 1 500 000 EUR bez DPH, pričom v ostatných sledovaných rokoch sa požaduje ľubovoľná výška obratu, je primeraná nakoľko sa požaduje nie viac ako 3 násobok ročného objemu predpokladanej hodnoty zákazky a to iba v jednom hospodárskom roku a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať dodávateľa, ktorý mal v predchádzajúcom období primeraný obrat (do výšky 3xročného objemu zákazky) zo svojej činnosti aspoň v jednom roku. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju ekonomickú schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky aj z pohľadu predchádzajúcej ekonomickej činnosti v požadovanom objeme. Podmienky III.1.3 na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona, písm. b),g) a h). Splnením podmienky účasti, uvedenej v článku III.1.3. bod 1.1 uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a technickú spôsobilosť pre dodanie predmetu zákazky obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. zákazky stavebných prác na kanalizáciách , uskutočnené v predchádzajúcich 5 rokoch ktoré sú v min. hodnote 1 000 000 EUR bez DPH / zákazku alebo ekvivalent v inej mene (ďalej len "predmetná referenčná zákazka"). Požaduje sa preukázať vyššie uvedeným spôsobom uskutočnenie minimálne 1 predmetnej referenčnej zákazky. Uvedená požiadavka je primeraná, nakoľko sa požadujú obdobné stav. práce predmetu zákazky a požadovaný finančný objem neprevyšuje predpokladanú hodnotu stav. prác zákazky a jedná sa o preukázanie min.1 ref. zákazky. Podmienka oznámenia III.1.3. bod 1.2, je stanovená podľa §28 ods. 1 písm. g) a týka sa odbornej kvalifikácie: Stavbyvedúceho s odborným zameraním - Inžinierske stavby - potrubné stavby. Uvedená požiadavka je primeraná sleduje sa cieľ získania kvalifikovaného odborníka z danej oblasti predmetu zákazky na odborné vedenie uskutočňovania stavby podľa stavebného zákona. Podmienka oznámenia III.1.3. bod 1.3, je stanovená podľa §28 ods. 1 písm. h) a týka sa opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Požaduje sa predložiť certifikát environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14 001 v oblasti stavebnej činnosti predmetu zákazky. Požiadavka je primeraná k predmetu zákazky a sleduje sa cieľ preukázania uplatňovania noriem v oblasti environmentálneho manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky podľa normy ISO 14 001, keďže pri výstavbe sa musia dodržiavať predpisy a normy z oblasti ochrany životného prostredia a verejný obstarávateľ dbá na znižovanie dopadu stav. prác na životné prostredie. 9. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona. 10. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 11. Uchádzač predloží listinnú časť ponuky na adresu kontaktného miesta na predkladanie ponúk EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava v 1 uzavretom obale, ktorý bude pozostávať z dvoch samostatných a uzavretých obalov (označených "Ostatné" a "Kritériá") a elektronickú časť ponuky cez systém EVO. Podrobne viď v súťažných podkladoch. 12. Otváranie ponúk časť "Ostatné" bude neverejné a bude sa konať v dátume, ktorý bude uvedený v bode IV.2.4 tejto výzvy. Otváranie ponúk časť "Kritériá" bude neverejné z dôvodu použitia el. aukcie. 13.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov ,17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 14. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak ceny prekročia predpokladanú hodnotu zákazky v rámci uvedeného vyššieho rozpätia. 16. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 17.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve aj ako "zákon") najmä ustanovenia týkajúce postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 18. Splatnosť faktúr bude do 30 dní odo dňa doručenia. Fakturácia bude na základe skutočne vykonaných prác ku koncu kalendárneho štvrťroka. 19.Lehota viazanosti ponúk: 31.12.2015. 20.Nakoľko verejný obstarávateľ nemá v súčasnej dobe zabezpečené finančné zdroje na realizáciu predmetu tejto zákazky, budú jednotlivé čiastkové zmluvy uzavreté na základe rámcovej dohody s odkladacou podmienkou účinnosti, a to tak že tieto čiastkové zmluvy nadobudnú účinnosť len v prípade doručenia písomnej objednávky objednávateľa na začatie stavebných prác predmetu čiastkových zmlúv.