Vyhlásené obstarávanie

Generálna oprava posypových nadstavieb, podvozkov a čelných snehových radlíc


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
555 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50116000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Január 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Február 2017
Dátum otvárania ponúk:
28. Február 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je generálna oprava univerzálnych výmenných posypových nadstavieb, podvozkov a čelne nesených snehových krídlových radlíc. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 súťažných podkladov. Súťažné podklady budú po uverejnení oznámenia o vyhlásení obstarávania zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na vyžiadanie, ktoré záujemca zašle na e-mail: agnesa.fugediova@scksk.sk odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do lehoty na predkladanie ponúk t. j. do 28.02.2017 do 10:00 hod. Súťažné podklady budú zaslané na e-mailovú adresu záujemcu v elektronickej forme. 3.Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 2 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že sa záujemca nepostupoval podľa bodu 2 a získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 4.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady prevzali v elektronickej forme v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. 5.Verejný obstarávateľ v prípade podaní žiadosti o vysvetlenie bude uverejňovať v Profile verejného obstarávateľa na portály Úradu pre verejné obstarávanie v dokumentoch k predmetnej zákazke. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia v Profile verejného obstarávateľa. O uverejnení vysvetlenia odošle verejný obstarávateľ e-mail všetkým známym záujemcom. 6.Súťažné podklady ako aj všetky ich prípadné vysvetľovania budú uverejnené na profile verejného obstarávateľa k tejto zákazke a verejný obstarávateľ poskytuje priamy a neobmedzený prístup k týmto súťažným podkladom. 7.Verejné obstarávanie je realizované postupom zadávania zákazky podľa § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní reverzný postup. 8.Vzhľadom k tomu, že sa jedná o nadlimitnú zákazku v zmysle § 49 ods.6 písm. a), od uchádzačov sa nevyžaduje, aby predložili ponuku obsahujúcu osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Všetky doklady predložte v jednom obale, ponuku nie je potrebné členiť na časť Ostatné a časť Kritériá. 9. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch