Vyhlásené obstarávanie

Technicko – hygienická údržba železničných koľajových vozidiel pre stredisko Zvolen


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
29 818 111,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Marec 2019
Dátum otvárania ponúk:
12. Marec 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom systému EVO sa rozumie ich sprístupnenie obstarávateľovi. Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

Technicko – hygienická údržba železničných koľajových vozidiel pre stredisko Zvolen

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavby s názvom Technicko-hygienická údržba železničných koľajových vozidiel pre stredisko Zvolen podľa spracovanej projektovej dokumentácie spoločnosťou Reming Consult, a.s. v členení podľa stavebných objektov a prevádzkových súborov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je realizácia stavby s názvom Technicko-hygienická údržba železničných koľajových vozidiel pre stredisko Zvolen (ďalej len THÚ Zvolen) podľa spracovanej projektovej dokumentácie spoločnosťou Reming Consult,a.s. v členení podľa stavebných objektov a prevádzkových súborov a v súlade s podmienkami zmluvy o dielo. Navrhovaná stavba sa nachádza na pozemku v areáli železničnej stanice Zvolen,osobná stanica,je situovaná v prevažnej miere na pozemkoch vo vlastníctve Železničnej spoločnosti Slovensko a.s. (ďalej len ZSSK),Železníc Slovenskej republiky (ďalej len ŽSR),mesta Zvolen a v malom rozsahu na pozemkoch iných subjektov.Len malá časť pozemkov je vo vlastníctve samotného investora stavby.Stredisko THÚ Zvolen sa nachádza v obvode žel. stanice Zvolen osobná stanica, v žkm 215,820 trate Plešivec-Zvolen osobná stanica.Koľajisko strediska je situované cca v žkm 215,6-216,6. Stredisko pre THÚ bude situované v železničnej stanici Zvolen osobná stanica,v priestore súčasného KPPOS (komplexné pracovisko prevádzkového ošetrenia súprav), ktoré bude rozšírené na dúbravskom zhlaví. Koľajisko strediska bude zapojené na koľajisko železničnej stanice na obidvoch zhlaviach. Budúce stavenisko sa nachádza v uzavretom areáli s čiastočne vybudovanou infraštruktúrou a je ohraničené koľajiskom žst., ktoré je vybavené pozemnými objektmi a technickým zariadením infraštruktúry. Z južnej strany bude stavenisko napojené do verejného dopravného systému štátnej cesty. Súčasne je ohraničené zástavbou v zmiešanej zóne s celomestskou aj nadmestskou zástavbou mesta Zvolen a priemyselno dopravnou zónou. Navrhovaná stavba v max. miere dodržuje vymedzené územie ŽSR a nedôjde k záberu pozemkov. Realizáciou stavby v danej lokalite nedôjde k narušeniu ochranného pásma chránenej časti územia prírody a časti územia kultúrnych a technických pamiatkových objektov, požiadaviek na výrub zelene ani k záberu poľnohospodárskeho a lesného fondu. Taktiež navrhovaná stavba v max. miere rešpektuje existujúce podzemné inžinierske siete ako sú vodovod, kanalizácia, teplovod, káblový rozvod NN a slaboprúdový rozvod. Nová lokalita strediska bude situovaná v obvode železničnej stanice s tým, že bude nadväzovať na koľajisko osobnej stanice. Týmto sa dosiahne optimálna priama väzba-minimálna vzdialenosť medzi koľajiskom THÚ a Zvolen osobnou stanicou, čím sa zabezpečí operatívny prísun a odsun súprav vlakov osobnej dopravy medzi osobnou stanicou a strediskom THÚ. Navrhované stredisko je situované v intraviláne mestskej časti a plne rešpektuje skutočnosť, že z hľadiska prevádzkovateľa osobnej dopravy ZSSK je blízkosť strediska THÚ a osobnej stanice Zvolen výhodná z prevádzkového a ekonomického pohľadu. Blízkosť týchto zariadení zjednodušuje a zrýchľuje technologické postupy posunu vlakových súprav, umožňuje operatívne riadenie údržby podľa aktuálnych podmienok v doprave a v stredisku THU a znižuje náklady na tieto činnosti. Koncentrácia v jednej lokalite zabezpečí najmä lepšie využitie všetkých potrebných zariadení pri dodržaní ekonomicky efektívnej prevádzky. Cestné dopravné napojenie komplexu technicko-hygienickej údržby železničných koľajových vozidiel vo Zvolene bude zabezpečené napojením účelových komunikácií komplexu na verejnú sieť miestnych komunikácií, ktoré sa napájajú na cesty I/50 a I/66. Navrhovaná stavba v maximálnej miere dodržuje vymedzené územie ZSSK a nedôjde k záberu pozemkov. Môže dôjsť k zmene zmluvných vzťahov (prenájom koľají) alebo vlastníckych vzťahov so ŽSR podľa budúcich rokovaní. Popis strediska THÚ: Koľajisko sa bude skladať z týchto hlavných častí: - vchodovo-odchodová skupina, tvorenú k. č. 501c, 503b, 504c, 505c, 506b, - fekálna koľaj (FK) - k. č. 506a, - koľajisko haly prevádzkového ošetrenia súprav (HPOS) k. č. 503a, 504b, 505b, - koľaj so stabilným halovým umývačom (SHU), k. č. 504a, - koľaj s Mobilnou čerpacou stanicou PHM, k. č. 502, - výťažné, objazdné a spojovacie koľaje. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronicky, prostredníctvom systému EVO (Elektronické Verejné Obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo- 5f5.html) s využitím všetkých jeho funkcionalít. Na nasledujúcom linku sú uvedené príručky a videonávody pre modernizovanú verziu systému EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html 2. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. Prečítanie elektronickej správy v systéme EVO záujemcom/uchádzačom ani obstarávateľom nemá súvis s momentom doručenia. 3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 5. Obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na predmetnú zákazku. Podrobné informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Bod II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: je maximálne 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy (lehota výstavby) a záručná doba na stavebnú časť je v dĺžke trvania 5 rokov. Nakoľko lehota výstavby je jedným z hodnotiacich kritérií, uvedená lehota výstavby je maximálna. Je pravdepodobné, že termín uskutočnenia predmetu zákazky bude kratší ako 24 mesiacov. 7. Všetky požadované podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch v časti 1.4 Podmienky účasti. 8. Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 9. Podľa § 30 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní ide o zmiešanú zákazku, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác a dodanie tovaru (vrátane montáže).