Vyhlásené obstarávanie

Výstavba kompostárne v meste Zlaté Moravce - stroje


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Zlaté Moravce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
924 625,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42418900-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
4. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú definované v bode 23. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Výstavba kompostárne v meste Zlaté Moravce - stroje

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka vybavenia kompostárne pre projekt Výstavba kompostárne v meste Zlaté Moravce - stroje, spolufinancovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, vyhláseného Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky, v rozsahu podľa technickej špecifikácie definovanej v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Cena predmetu zákazky musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zákazky. V cene predmetu zákazky každej časti musí byť zahrnuté zaškolenie obsluhy a ostatné náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky. V cene predmetu zákazky v 1. časti a v 4. časti musí byť zahrnutá aj 48 hodinová servisná pohotovosť vrátane prihlásenia vozidiel na dopravnom inšpektoráte s pridelením EČV a dodania písomnej dokumentácie, patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy) . Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.. Zberové vozidlo s nadstavbou a výsypom - 1 kusHákový nosič kontajnerov - 1 kusHygienizačný kontajner - 4ksTraktor - 1 kusPrekopávač kompostu - 1 kusBubnové sito - 1 kusPokrývač základok - 1 kusGeotextília - 5ksKĺbový nakladač - 1 kusDrvič konárov - 1 kusDrvič kuchynských BRO - 1 kus

Doplňujúce informácie

Verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním. Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overenia súvisiaceho s dodaným predmetom kúpy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) uzatvorenej medzi prijímateľom pomoci (kupujúcim) a poskytovateľom NFP oprávnenými osobami poskytovateľa NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Predávajúci je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov vo výške 10% z hodnoty predmetu zmluvy v € bez DPH, a to v lehote do 5 kalendárnych dní od prijatia objednávky na dodanie predmetu zmluvy. Viď bližšie obchodné podmienky dodania predmetu zákazky v každej časti predmetu zákazky.