Vyhlásené obstarávanie

Zelená infraštruktúra v obci Suchá nad Parnou


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Suchá nad Parnou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
294 194,59
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112700-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúkpreukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Zelená infraštruktúra v obci Suchá nad Parnou

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zlepšenia environmentálnych aspektov v obci Suchá nad Parnou prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy ako aj zavedenie systémových prvkov, ktorými sa zníži znečistenie ovzdušia a hluku. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je realizácia prác za účelom zlepšenia environmentálnych aspektov v obci Suchá nad Parnou prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy ako aj zavedenie systémových prvkov, ktorými sa zníži znečistenie ovzdušia a hluku. Ide o vytvorenie moderného prírodného parku s vysokou biodiverzitou slúžiaceho na oddych, relax, športové aktivity ale aj výučbu detí s neďalekej základnej školy.

Doplňujúce informácie

(1) Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 8 800 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. (2) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO. (3) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. (4) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť predložené ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií. (5) Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné doklady a certifikáty vydané orgánmi z iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného dokladu. (6) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Podľa § 55 ods. 1 zákona, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. (7) Odôvodnenie nerozdelenia: Požiadavka na komplexný charakter poskytovaných služieb, vyplývajúca z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje efektívne rozdelenie zákazky na časti, nakoľko požadované služby, ktoré determinujú rozsah tejto zákazky, musia byť poskytované s vysokou mierou operatívnosti a flexibilnosti, na základe aktuálnych potrieb, v reálne určenom čase. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by spôsobilo problémy nielen pri logistickom zabezpečení a koordinácii služieb viacerými subjektmi, ale aj pri zabezpečení kontroly rozsahu a kvality služieb na základe zadaní verejného obstarávateľa, keďže sa kladú vysoké požiadavky na zabezpečenie služieb, komplexne vo vzájomnej nadväznosti a koordinácii podľa určených technologických postupov v súlade s poriadkom a podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa v reálnom čase, a to z dôvodu zaistenia dosiahnutia určeného účelu v príslušnej lokalite, flexibilne a operatívne, v reálnom čase, čo často vyžaduje okamžitú disponibilitu všetkých nevyhnutných materiálov, strojov a zariadení. Z uvedeného vyplýva, že na jednej ploche sa často vyskytuje potreba poskytnutia viacerých, resp. všetkých služieb (napr. výrub, čistenie a kosenie, výsadba, výstavba.....), čo by pri rozdelení predmetu zákazky a následnom plnení čiastkových zadaní na základe dohody viacerými dodávateľmi, spôsobilo významné problémy pre verejného obstarávateľa v oblasti logistiky, kontroly a preberania prác, vymožiteľnosti zodpovednosti v prípade nedostatočne poskytnutých služieb, čo by sa premietlo v hospodárnosti a efektívnosti obstarania a samotného poskytovania požadovaných služieb počas trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ má za to, že existuje reálny predpoklad, že zadávanú zákazku získa hospodársky subjekt, ktorý spĺňa atribúty malého, resp. stredného podniku. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by bolo samoúčelné a verejnému obstarávateľovi by spôsobili problémy pri zabezpečení komplexnosti poskytovania požadovaných služieb ako aj pri kontrole ich kvality a uplatňovaní záručných podmienok.