Predmetom zákazky je energeticky efektívna rekonštrukcia budovy Zimného štadióna Ondreja Nepelu s využitím garantovanej energetickej služby. Rozsah povinných opatrení a minimálne požiadavky na tieto opatrenia Verejný obstarávateľ definuje v súťažných podkladoch.. Verejný obstarávateľ je vlastníkom budovy Zimného štadióna Ondreja Nepelu a technických zariadení, ako sú tieto bližšie opísané v súťažných podkladoch. Predmetom tejto zákazky je súbor opatrení zameraných na zvýšenie energetickej efektívnosti budovy a energetického hospodárstva tejto budovy a zvýšenie kvality prostredia a faktického stavu budovy s cieľom maximalizovať využitie budúcich úspor energie pri financovaní investícií bez negatívneho dopadu na verejný dlh. Prioritným cieľom je zabezpečiť tieto rekonštrukcie prostredníctvom tzv. garantovanej energetickej služby na základe zmluvy o energetickej efektívnosti uzatvorenej podľa ustanovení § 17 a § 18 Zákona o energetickej efektívnosti. Parametre projektu, resp. vybrané opatrenia v rámci rozsahu predmetu zákazky majú potenciál generovať dostatočné úspory na to, aby mohli byť implementované na základe zmluvy o energetickej efektívnosti pre verejný sektor podľa Zákona o energetickej efektívnosti tak, aby nemali dôsledky na výšku dlhu verejnej správy v jednotnej metodike platnej pre Európsku úniu. Rozsah povinných opatrení a minimálne požiadavky na tieto opatrenia Verejný obstarávateľ definuje v súťažných podkladoch.
Bližšie informácie o spôsobe predkladanie žiadostí o účasť, komunikácii a iných podmienkach tohto rokovacieho konania so zverejnením, ktoré z dôvodu obmedzeného počtu znakov vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania verejný obstarávateľ nemohol uviesť v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa nachádzajú v samostatnom dokument "Doplňujúce informácie k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania". Toto Rokovacie konanie bude prebiehať v dvoch etapách. V prvej etape záujemcovia o zákazku preukazujú výlučne splnenie podmienok účasti. V rámci prvej etapy záujemcovia predkladajú iba tzv. žiadosť o účasť. Verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti záujemcov, ktorí predložili v lehote svoju žiadosť o účasť. Do druhej etapy postúpia iba tí záujemcovia, ktorí splnili podmienky účasti. Títo záujemcovia budú vyzvaní na predloženie tzv. základnej ponuky v súlade so súťažnými podkladmi. Na ďalší postup Rokovacieho konania (druhú etapu) sa budú uplatňovať súťažné podklady, ktoré budú súčasťou výzvy na predloženie základnej ponuky. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. Návod na používanie systému je dostupný na webovom sídle portálu JOSEPHINE (http://files.nar.cz/docs/josephine/sk/Skrateny_navod_ucastnik.pdf). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ bude na zabezpečenie konečnej ponuky vyžadovať zloženie zábezpeky vo výške 20 000,-EUR. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.