Vyhlásené obstarávanie

Registratúra


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 124 879,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 108

Výsledky

Registratúra

Opis obstarávania

Predmetom zákazky Registratúra je vybudovať informačný systém, ktorý zabezpečí vykonávanie koncových, aplikačných služieb a procesov Úradu pre verejné obstarávanie definovaných vo funkčnej špecifikácii Funkčná špecifikácia IS SVO časť (modul) Registratúra ÚVO, Technická špecifikácia IS SVO časť Registratúra ÚVO a v súvisiacich dokumentoch. Hlavným cieľom je poskytnutie elektronickej podateľne ÚVO a implementovanie zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Registratúrny systém bude implementovať procesy spojené s realizáciou interných pracovných postupov riadenia životného cyklu dokumentov používaných v procesoch verejného obstarávania, vedieť poskytovať integračné rozhrania navonok a tiež využiť (konzumovať) integračné rozhrania poskytované ostatnými systémami. Bližšie informácie sú uvedené v doplňujúcich dokumentoch.. Predmetom zákazky Registratúra je vybudovať informačný systém, ktorý zabezpečí vykonávanie koncových, aplikačných služieb a procesov Úradu pre verejné obstarávanie definovaných vo funkčnej špecifikácii Funkčná špecifikácia IS SVO časť (modul) Registratúra ÚVO, Technická špecifikácia IS SVO časť Registratúra ÚVO a v súvisiacich dokumentoch. Hlavným cieľom je poskytnutie elektronickej podateľne ÚVO a implementovanie zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Registratúrny systém bude implementovať procesy spojené s realizáciou interných pracovných postupov riadenia životného cyklu dokumentov používaných v procesoch verejného obstarávania, vedieť poskytovať integračné rozhrania navonok a tiež využiť (konzumovať) integračné rozhrania poskytované ostatnými systémami. Bližšie informácie sú uvedené v doplňujúcich dokumentoch.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/424761. Podmienkou pre úspešné predkladanie žiadosti o účasť/ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424761, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné).. 4.) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk . V prípade, že záujemca dočasne nahradí doklady JED-om, bude okamžite vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti bude lehota 5 pracovných dní. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade predloženia JED-u je potrebné vyplniť všetky požadované údaje a nepovoľuje v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu vyplniť oddiel tzv. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Zároveň verejný obstarávateľ upozorňuje, že nadlimitný postup zadávania zákazky neumožňuje využiť JED ako čestné vyhlásenie s výnimkou použitia ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. Záujemcovia sú povinný preukázať splnenie podmienok účasti a iba tým, ktorí ich splnia bude zaslaná výzva na predloženie ponuky. 5.) Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 6.) Odkaz na zverejnené dokumenty z Prípravných trhových konzultácií (PTK) k zákazke Registratúra: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/423133 7.) Lehota na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti a predloženie ponuky bude kumulatívne spolu min. 90 dní. Zároveň, v súvislosti so závažnosťou situácie vyvolanej šírením ochorenia COVID-19, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo ďalšej zmeny uvedenej lehoty pri dodržaní ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. 8.) K uvedenej zákazke je zverejnené predbežné oznámenie dostupné na: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/432234 9.) K bodu II.2.7 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania verejný obstarávateľ uvádza, že dĺžka trvania zákazky je 12 mesiacov v zmysle doručenej písomnej výzvy objednávateľa na realizáciu Diela podľa čl. IV, ods. 4 Zmluvy o Dielo.