Vyhlásené obstarávanie

Nákup príslušenstva multifunkčných tlačiarenských zariadení - tonerov pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
223 956,56
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti budú najmä dodávky, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu položiek 30125100-2 - Tonerové náplne, 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov, 30125130-1 - Toner pre strediská spracovania dát a pre výskumné a dokumentačné strediská. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby a to dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, záruka na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného dynamického nákupného systému.. Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti je dodávka príslušenstva multifunkčných tlačiarenských zariadení a to originálnych a repasovaných tonerov podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení. Originálny toner musí byť nový originál, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. Originálny toner musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologramy), ak ich výrobca zariadení príslušnej značky na náplň aplikuje. Originálny toner musí spĺňať požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. V prípade, že výrobca predmetného originálneho toneru tento v dobe zadávania konkrétnej zákazky už nevyrába, čo potvrdí výrobca príslušnej značky zariadení, alebo tlačiarenské zariadenie už nie je ďalej v záruke, môže verejný obstarávateľ v rámci tohto dynamického nákupného systému zadať dodanie alternatívneho (neoriginálneho) alebo repasovaného toneru.Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby a to dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, záruka na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného dynamického nákupného systému.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vystupuje v predmetnom verejnom obstarávaní ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 ZVO pre organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. 2.Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/426351. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videnávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného dynamického nákupného systému podľa § 58 až § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať záujemcom zaradeným do dynamického nákupného systému. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/ detail/dokumenty/426351, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zriadení dynamického nákupného systému a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažúcej sa ku konkrétnej zákazke, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 6.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ vylúči v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO záujemcu alebo uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Dôvodným podozrením sa rozumie najmä zistenie, ak sa pri porovnaní doručených ponúk opakujú v rovnakých slovách a výrazoch gramatické chyby alebo sa zistí spoločný koeficient prepočítania jednotkových cien. 8.Uchádzač/záujemca počas trvania procesu verejného obstarávania predchádza konfliktu záujmov v zmysle § 23 ZVO. 9.Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ni obstarávaním zemeraným na sociálne aspekty.