Vyhlásené obstarávanie

FNsP Žilina: Výmena okien, oprava balkónov, obnova priestorov interného oddelenia - Monoblok, č. parc. KN 2236/1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
837 523,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, IV. poschodie, Zasadačka riaditeľstva.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s nevyhnutnou výmenou okien, opravou balkónov a zábradlí monobloku a obnovou priestorov interného oddelenia FNsP Žilina podľa vypracovanej projektovej dokumentácie. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca zašle na adresu: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina a zároveň elektronicky pre registráciu na e-mail: moravcik.ivo@gmail.com. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov je potrebné predložiť v uzatvorenej obálke s označením SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ!" heslom súťaže FNSPZA - MONOBLOK v lehote na predkladanie ponúk na adresu: Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina, ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Pri osobnom doručení na adresu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 4. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. 5. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2015. 7. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, najmä v zozname stavebných prác bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. 9. Úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. K jej uzavretiu bude písomne vyzvaný. 10. Požadovaný termín dodania predmetu zákazky je do 5 mesiacov od účinnosti uzavretej zmluvy, avšak vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ je viazaný výškou pridelených finančných prostriedkov zo strany zriaďovateľa MZ SR, vyhradzuje si právo posunúť termín realizácie, a to závislosti na finančných možnostiach, realizovať dielo v etapách, resp. ukončiť plnenie zmluvy len v jeho vopred dohodnutej dokončenej časti. Upozornenie: Predmet zákazky v dotknutých častiach interného oddelenia bude realizovaný počas jeho prevádzky v časovom horizonte po dohode s vedením FNsP. 11. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 12. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač poskytol; na tento účel uchádzač označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny, ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 13. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 15. Uchádzač v ponuke ocení určené položky výkazu výmer podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. 16. Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadky staveniska. 17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t. j. predpokladanú hodnotu zákazky).