Dodávateľ

MeRa service, s.r.o.

Ľubotice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: MeRa service, s.r.o.

IČO: 36490946

Adresa: Ľubochnianska 16 Ľubotice

Registračné číslo: 2022/8-PO-E2104

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 25. August 2022

Záznam platný do: 25. August 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 91 792,00 EUR 1 1
2016 354 748,00 EUR 6 6
2017 78 304,00 EUR 1 1
2018 197 099,00 EUR 2 2
2021 217 700,00 EUR 1 1
2023 718 179,35 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 91 792,00 EUR 1 1
2016 354 748,00 EUR 6 6
2017 78 304,00 EUR 1 1
2018 197 099,00 EUR 2 2
2021 217 700,00 EUR 1 1
2023 718 179,35 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 1 3 700,00 3700.00 EUR
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 1 341 600,00 341600.00 EUR
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 1 3 973,00 3973.00 EUR
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 1 25 000,00 25000.00 EUR
Mesto Stará Ľubovňa 1 217 700,00 217700.00 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1 78 304,00 78304.00 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 2 099,00 2099.00 EUR
Mesto Humenné 1 195 000,00 195000.00 EUR
Vzdelávacie a doškoľovacie zariadenie VS-Financie Tatranská Lomnica 1 173 000,00 173000.00 EUR
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny 1 76 710,35 76710.35 EUR
Základná škola, Hrnčiarska ul. č. 795/61, Stropkov 1 91 792,00 91792.00 EUR
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 1 75,00 75.00 EUR
Spojená škola 1 149 000,00 149000.00 EUR
EMKOBEL, a.s. 1 299 869,00 299869.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Rekonštrukcia a modernizácia objektu VDZ VS - Financie - Rekonštrukcia kotolne Vzdelávacie a doškoľovacie zariadenie VS-Financie Tatranská Lomnica 165 587,00 165587.0 EUR 2016 Práce Nie 1
Základná škola, Hrnčiarska ul. Č. 795/61, Stropkov – rekonštrukcia kotolne a strojovne Základná škola, Hrnčiarska ul. č. 795/61, Stropkov 110 232,00 110232.0 EUR 2015 Práce Nie 1
PCÚ Poprad - rekonštrukcia kotolne Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 80 826,00 80826.0 EUR 2017 Práce Nie 1
Pracovná stolová lampa ANTIFONI alebo ekvivalent BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti 120,00 120.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Dodávka a výmena nových obehových čerpadiel Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 3 900,00 3900.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Rekonštrukcia kotolne Spojená škola 188 762,00 188762.0 EUR 2016 Stavebné práce Nie 1
Ohrievač vody Q-termo ENERGY 1000 V1, alebo ekvivalent, s príslušenstvom a montážou. LESY Slovenskej republiky, štátny podnik 3 973,00 3973.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Vákuový výkonový vypínač - Typ 3AH5262-1 SIEMENS Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť 25 000,00 25000.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Elektroinštalačný materiál Ústav na výkon trestu odňatia slobody 2 520,00 2520.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Využitie obnoviteľných zdrojov na prevádzke mestského kúpaliska Humenné Mesto Humenné 195 000,00 195000.0 EUR 2018 Práce Nie 1
Zníženie nákladov na energie prostredníctvom inštalácie tepelného čerpadla v MŠ Vsetínska Stará Ľubovňa Mesto Stará Ľubovňa 217 700,00 217700.0 EUR 2021 Práce Áno 1
ZELENÉ ÚDOLIE, CENTRÁLNA PLYNOVÁ KOTOLŇA Spišská Nová Ves EMKOBEL, a.s. 299 869,00 299869.0 EUR 2023 Práce Nie 1
Spišská Nová Ves OÚ, rekonštrukcia kotolne Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 419 483,65 419483.65 EUR 2023 Stavebné práce Nie 1
Rekonštrukcia kotolne v budove ÚPSVR Stará Ľubovňa Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny 2023 Stavebné práce Nie 1




+421903567993

+421903567993
0903567993


meraservice@meraservice.sk
meraservice@gmail.com

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 156 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Jozef Baloga
Adresa:
Sadová 22 Prešov 08005
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
29. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Jozef Baloga
Adresa:
Sadová 22 Prešov 08005
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
29. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
AUDANA AUDIT, s.r.o.
Adresa:
Pustá dolina 18 Prešov 08001
Meno:
AUDANA AUDIT, s.r.o.
Adresa:
Svätoplukova 12 Prešov 08001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 19.01.2021 do:

Stiahni



Záznam platný od: 29.06.2017 do: 19.01.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.