Dodávateľ

Albertina Packaging, spol. s r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Albertina Packaging, spol. s r.o.

IČO: 31374638

Adresa: Pri majeri 2 Bratislava - mestská časť Vajnory

Registračné číslo: 2023/3-PO-G1892

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 16. Marec 2023

Záznam platný do: 16. Marec 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 914 142,00 EUR 4 7
2015 1 334 616,00 EUR 5 5
2016 395 080,00 EUR 1 1
2017 322 250,00 EUR 2 3
2018 1 636 620,00 EUR 5 6
2020 145 020,00 EUR 1 1
2020 89 810,00 FKP 1 1
2021 286 900,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 914 142,00 EUR 4 7
2015 1 334 616,00 EUR 5 5
2016 395 080,00 EUR 1 1
2017 322 250,00 EUR 2 3
2018 1 636 620,00 EUR 5 6
2020 145 020,00 EUR 1 1
2020 89 810,00 FKP 1 1
2021 286 900,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mäspoma, spol. s r.o. 1 130 317,00 130317.00 EUR
ALFA BIO, spol.s r.o. 1 217 800,00 217800.00 EUR
BIO-plus, s.r.o., Spišská Nová Ves 1 395 080,00 395080.00 EUR
Herba Drug, s.r.o. 1 502 695,00 502695.00 EUR
TATRAKON spol. s r.o. 2 46 400,00 46400.00 EUR
CIMBAĽÁK s.r.o. 1 128 112,00 128112.00 EUR
THYMOS spol.s r.o. 3 234 730,00 234730.00 EUR
EURO-VAT, spol. s r.o. 1 410 800,00 410800.00 EUR
SNICO, s.r.o. 1 480 090,00 480090.00 EUR
Celpo spol. s r.o. 2 850 614,00 850614.00 EUR
CALENDULA, a.s. 1 168 000,00 168000.00 EUR
MARPIN, s.r.o. 1 97 600,00 97600.00 EUR
INCOMEX s.r.o. 1 221 130,00 221130.00 EUR
TECHLES, s. r. o. 2 224 650,00 224650.00 EUR
Herba Drug Trade s. r. o. 1 164 850,00 164850.00 EUR
Mäspomix, s.r.o. 2 329 840,00 329840.00 EUR
Kimberley s.r.o. 1 286 900,00 286900.00 EUR
Santo group s.r.o. 1 145 020,00 145020.00 EUR
Santo group s.r.o. 1 89 810,00 89810.00 FKP

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Dodanie a inštalácia technologicko-výrobného zariadenia na výrobu rastlinného oleja BIO-plus, s.r.o., Spišská Nová Ves 395 080,00 395080.0 EUR 2016 Tovary Áno 1
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti Herba Drug, s.r.o. prostredníctvom inovácie výrobného procesu Herba Drug, s.r.o. 990 000,00 990000.0 EUR 2014 Tovary Áno 1
Obstaranie technológií pre potravinársku výrobu TATRAKON spol. s r.o. 426 900,00 426900.0 EUR 2014 Tovary Áno 2
Automatický plniaci stroj sáčkov“ pre Mäspomu spol. s r.o. Mäspoma, spol. s r.o. 133 820,00 133820.0 EUR 2014 Tovary Áno 1
Zavedenia inovatívnej a vyspelej technológie v spoločnosti CIMBAĽÁK s.r.o. CIMBAĽÁK s.r.o. 1 444 280,00 1444280.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Inovatívne technológie THYMOS spol.s r.o. 967 250,00 967250.0 EUR 2014 Tovary Áno 3
Zvárací a klipsovací stroj ALFA BIO, spol.s r.o. 217 800,00 217800.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Linka na kečup a horčicu SNICO, s.r.o. 480 090,00 480090.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Inovácia a zefektívnenie výroby spoločnosti CELPO spol. s r. o. Celpo spol. s r.o. 340 614,00 340614.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Nákup inovatívnej technológie pre plnenie a balenie výrobkov. CALENDULA, a.s. 230 950,00 230950.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Zavedenie inovatívnych výrobných postupov v spoločnosti MARPIN, s.r.o. - technologické vybavenie MARPIN, s.r.o. 370 600,00 370600.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Zavedenie inovačných opatrení v spoločnosti TECHLES, s. r. o., Liptovský Mikuláš TECHLES, s. r. o. 227 750,00 227750.0 EUR 2017 Tovary Áno 2
Zavedenie ekologických produktov s použitím obalov z biopolymérov Herba Drug Trade s. r. o. 604 350,00 604350.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Zvyšovanie inovačných kapacít v spoločnosti CELPO spol. s r.o. Celpo spol. s r.o. 510 000,00 510000.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Inovatívna technológia na spracovanie a výrobu hrubozrnných koreniacich zmesí Mäspomix, s.r.o. 329 840,00 329840.0 EUR 2018 Tovary Áno 2
Incomex - inovácia výrobného procesu INCOMEX s.r.o. 393 862,00 393862.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Plnoautomatizovaná linka plnenia prevádzkových kvapalín EURO-VAT, spol. s r.o. 410 800,00 410800.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Inovatívna technológia pre spoločnosť Santo group s.r.o. Santo group s.r.o. 234 830,00 234830.0 EUR 2020 Tovary Áno 2
Obstaranie technológie na výrobu nápojov- Kimberley, s.r.o. Kimberley s.r.o. 416 500,00 416500.0 EUR 2021 Tovary Áno 1




+42144881983


valuska@albertina.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 3 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Dušan Valuška
Adresa:
Šúrska 37 Chorvátsky Grob 90025
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Dušan Valuška
Adresa:
Šúrska 37 Chorvátsky Grob 90025
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
15. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.
Adresa:
Šoltésovej 14 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 08

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 17.10.2022 do:

Stiahni



Záznam platný od: 3.09.2021 do: 17.10.2022

Stiahni



Záznam platný od: 15.06.2017 do: 3.09.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.