Dodávateľ

Envitech s.r.o.

Trenčín
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: ENVItech, s.r.o.

IČO: 31413498

Adresa: Janka Kráľa 16 Trenčín

Registračné číslo: 2023/4-PO-F2802

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 15. Apríl 2023

Záznam platný do: 15. Apríl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 250 059,00 EUR 2 2
2019 15 586 856,00 EUR 2 2
2022 1 070 403,00 EUR 1 2
2023 148 944,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 250 059,00 EUR 2 2
2019 15 586 856,00 EUR 2 2
2022 1 070 403,00 EUR 1 2
2023 148 944,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 19 440,00 19440.00 EUR
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 2 1 070 403,00 1070403.00 EUR
Slovenský hydrometeorologický ústav 3 15 908 360,00 15908360.00 EUR
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy 1 58 059,00 58059.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Optimalizácia monitorovacieho systému NH3 Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy 58 327,00 58327.0 EUR 2015 Tovary Nie 1
Obnova a Modernizácia Národnej monitorovacej siete kvality ovzdušia – nákup špeciálnych monitorovacích vozidiel Slovenský hydrometeorologický ústav 192 000,00 192000.0 EUR 2015 Tovary Áno 1
Skvalitnenie Národnej monitorovacej siete kvality ovzdušia Slovenský hydrometeorologický ústav 15 567 416,00 15567416.0 EUR 2019 Tovary Áno 1
Monitoring kvality ovzdušia (PM10) Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 20 000,00 20000.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Špeciálne prístrojové vybavenie pre potreby projektu OP KŽP – „Monitoring svahových deformácií" Štátny geologický ústav Dionýza Štúra 1 071 135,00 1071135.0 EUR 2022 Tovary Áno 2
Zariadenia na stanovenie znečisťujúcich látok v ovzduší a atmosférických zrážkach Slovenský hydrometeorologický ústav 503 398,00 503398.0 EUR 2023 Tovary Áno 1





envitech@envitech.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 66 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Vladimír Adamec
Adresa:
Ruskovce 95657
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Radoslav Bernát
Adresa:
Trenčianska Turná 91321
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Karol Hrdina
Adresa:
A Lišku Zamarovce 91105
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Zdeněk Grepl
Adresa:
Dělnická 11 Olomouc Neředín 77900
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
8. Jún 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Zdeněk Grepl
Adresa:
Dělnická 11 Olomouc Neředín 77900
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Jún 2017
Záznam do:
8. Jún 2021
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Katarína Jančárová
Adresa:
Legionárska Trenčín 91101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 8.06.2021 do:

Stiahni



Záznam platný od: 20.06.2017 do: 8.06.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.