Dodávateľ

WINTEX s.r.o. Vranov nad Topľou

Vranov nad Topľou
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: WINTEX s.r.o. Vranov nad Topľou

IČO: 31700438

Adresa: Budovateľská 1290 Vranov nad Topľou

Registračné číslo: 2023/3-PO-G1941

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 20. Marec 2023

Záznam platný do: 20. Marec 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 60 000,00 EUR 1 1
2017 39 999,00 EUR 1 1
2018 48 490,00 EUR 2 2
2019 4 759,68 EUR 4 4
2020 157 211,25 EUR 4 4
2021 2 910,80 EUR 1 1
2022 23 735,00 EUR 3 3
2023 285 845,00 EUR 1 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 60 000,00 EUR 1 1
2017 39 999,00 EUR 1 1
2018 48 490,00 EUR 2 2
2019 4 759,68 EUR 4 4
2020 157 211,25 EUR 4 4
2021 2 910,80 EUR 1 1
2022 23 735,00 EUR 3 3
2023 285 845,00 EUR 1 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 1 16 150,00 16150.00 EUR
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 4 436 674,17 436674.17 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 1 883,33 1883.33 EUR
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 1 3 590,00 3590.00 EUR
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik 3 2 051,35 2051.35 EUR
Záchranná služba 1 3 885,00 3885.00 EUR
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 1 60 000,00 60000.00 EUR
Správa mestskej zelene v Košiciach 2 84 899,00 84899.00 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 1 916,67 1916.67 EUR
Technické služby mesta Humenné 4 11 901,21 11901.21 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Osobné ochranné pracovné prostriedky Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 58 405,00 58405.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Ochranné osobné pracovné prostriedky Správa mestskej zelene v Košiciach 47 350,00 47350.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Osobné ochranné pracovné pomôcky Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja 4 900,00 4900.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Ochranné osobné pracovné prostriedky Správa mestskej zelene v Košiciach 49 999,00 49999.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Pracovné oblečenie Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik 2 100,00 2100.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Pracovné oblečenie Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik 165,00 165.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Pilčícke oblečenie Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik 240,00 240.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
pracovné odevy, pracovná obuv. OOPP Technické služby mesta Humenné 3 900,00 3900.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Osobné ochranné prostriedky Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 181 908,50 181908.5 EUR 2020 Tovary Nie 1
pracovné odevy, pracovná obuv. OOPP Technické služby mesta Humenné 3 200,00 3200.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Zimná poloholeňová bezpečnostná obuv S3 Ústav na výkon trestu odňatia slobody 2 900,00 2900.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Bezpečnostná pracovná obuv Ústav na výkon trestu odňatia slobody 2 400,00 2400.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
pracovné odevy, pracovná obuv. OOPP Technické služby mesta Humenné 4 400,00 4400.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - fakultná nemocnica 31 680,00 31680.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Osobné ochranné pracovné prostriedky Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja 285 846,00 285846.0 EUR 2023 Tovary Nie 3
Bezpečnostná obuv členková Záchranná služba 46 632,00 46632.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
pracovné odevy, pracovná obuv. OOPP Technické služby mesta Humenné 4 500,00 4500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1




+4214861511


Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 286 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Juraj Gdovin
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ľubica Gdovinová
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ľubica Gdovinová
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. Júl 2017
Záznam do:
31. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Juraj Gdovin
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. Júl 2017
Záznam do:
31. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Juraj Gdovin
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
21. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ľubica Gdovinová
Adresa:
Puškinova 30 Vranov nad Topľou 09301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
21. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Radoslav Soták
Adresa:
Námestie Slobody 7 Michalovce 07101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 31.01.2019 do:

Stiahni



Záznam platný od: 21.07.2017 do: 31.01.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.