Dodávateľ

PROSOFT, spol. s r.o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: PROSOFT, spol. s r.o.

IČO: 00634379

Adresa: Kuzmányho 8 Žilina

Registračné číslo: 2022/11-PO-G0789

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 21. November 2022

Záznam platný do: 21. November 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 1 211 275,00 EUR 2 2
2015 1 245 960,00 EUR 2 3
2016 424 080,00 EUR 1 1
2022 10 779 290,00 EUR 3 7
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 1 211 275,00 EUR 2 2
2015 1 245 960,00 EUR 2 3
2016 424 080,00 EUR 1 1
2022 7 029 290,00 EUR 2 6
2023 3 750 000,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Dopravný úrad 2 7 500 000,00 7500000.00 EUR
Bratislavská integrovaná doprava, a.s. 1 424 080,00 424080.00 EUR
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 10 5 736 525,00 5736525.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Dodávka služieb spojených s predmigráciou a migráciou systémov DKI, SPP a SSK Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 296 640,00 296640.0 EUR 2014 Služby Nie 1
Zariadenia na výdaj cestovných dokladov Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 914 635,00 914635.0 EUR 2014 Tovary Nie 1
Zabezpečovanie podpory prevádzky a aplikačnej podpory systémov pre podporu prevádzky (SPP) a distribučných kanálov a infraštruktúry (DKI) Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 861 960,00 861960.0 EUR 2015 Služby Nie 2
Zmluva na vykonávanie aplikačnej podpory ASW POP Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 384 000,00 384000.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Údržba SW aplikácii pre predajné automaty a označovače cestovných lístkov Bratislavská integrovaná doprava, a.s. 424 080,00 424080.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Aplikačná a prevádzková podpora CIPKART, ISOD, MA-EVOD, POP, SERVIS SPA, PM Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. 3 279 290,00 3279290.0 EUR 2022 Služby Nie 5
Manažment údajov Dopravného úradu Dopravný úrad 3 750 000,00 3750000.0 EUR 2022 Služby Áno 1
Manažment údajov Dopravného úradu Dopravný úrad 3 750 000,00 3750000.0 EUR 2022 Služby Áno 1





info@prosoft.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 9 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Dalibor Káčerik
Adresa:
Stodolova 12 Žilina 01015
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
26. Júl 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Vladimír Houba
Adresa:
Nezvalova 2 Žilina 01004
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. November 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Dalibor Káčerik
Adresa:
Stodolova 12 Žilina 01015
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. November 2019
Záznam do:
26. Júl 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Vladimír Houba
Adresa:
Nezvalova 2 Žilina 01004
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. August 2017
Záznam do:
11. November 2019
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Hronček & Partners, s. r. o.
Adresa:
Kálov 1 Žilina 01001
Meno:
Hronček & Partners, s. r. o.
Adresa:
Kálov 1 Žilina 01001
Meno:
Advokátska kancelária JUDr. Róbert Hronček, s.r.o.
Adresa:
Národná 10 Žilina 01001
Meno:
HRONČEK & PARTNERS s.r.o.
Adresa:
Národná 10 Žilina 01001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 26.07.2021 do:

Stiahni



Záznam platný od: 30.06.2020 do: 26.07.2021

Stiahni



Záznam platný od: 11.11.2019 do: 30.06.2020

Stiahni



Záznam platný od: 11.12.2017 do: 11.11.2019

Stiahni



Záznam platný od: 10.08.2017 do: 11.12.2017

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.