Dodávateľ

3J s. r. o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: 3J s. r. o.

IČO: 45682232

Adresa: Bukovinská 18 Bratislava - mestská časť Rača

Registračné číslo: 2022/7-PO-F9774

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 25. Júl 2022

Záznam platný do: 25. Júl 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 16 773,40 EUR 7 7
2018 1 220,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 16 773,40 EUR 7 7
2018 1 220,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica 1 2 620,00 2620.00 EUR
Slovenský hydrometeorologický ústav 1 5 610,00 5610.00 EUR
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 2 7 490,40 7490.40 EUR
IUVENTA 1 1 220,00 1220.00 EUR
MH Invest, s.r.o. 1 888,00 888.00 EUR
Pôdohospodárska platobná agentúra 1 0,00 0.00 EUR
Základná škola s materskou školou Cinobaňa 1 165,00 165.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
BOZP a OPP (Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci a Ochrana pred požiarmi) Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 700,00 700.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Výkon funkcie technika BOZP a PO Pôdohospodárska platobná agentúra 78 000,00 78000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci - bezpečnostnotechnické služby Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica 3 480,00 3480.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP) a zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby (PZS). MH Invest, s.r.o. 2 000,00 2000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Požiarna ochrana pre objekty objednávateľa Slovenský hydrometeorologický ústav 12 991,80 12991.8 EUR 2016 Služby Nie 1
Hlavná ročná kontrola detských ihrísk Základná škola s materskou školou Cinobaňa 200,00 200.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti BOZP a OPP Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 17 148,39 17148.39 EUR 2016 Služby Nie 1
Hasiace prenosné prístroje práškové 6 kg a hasiace prenosné prístroje CO2 5kg IUVENTA 2 054,00 2054.0 EUR 2018 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 61 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Michal Jankola
Adresa:
Wolkrova 21 Bratislava 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
13. Jún 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Michal Jankola
Adresa:
Wolkrova 21 Bratislava 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
3. December 2021
Záznam do:
13. Jún 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Michal Jankola
Adresa:
Wolkrova 21 Bratislava 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. Január 2018
Záznam do:
3. December 2021
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Ľuboš Noskovič
Adresa:
Líščie nivy 7 Bratislava - mestská časť Ružinov 82108
Meno:
JUDr. Ľuboš Noskovič
Adresa:
Konventná 5 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81103

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 13.06.2022 do:

Stiahni



Záznam platný od: 3.12.2021 do: 13.06.2022

Stiahni



Záznam platný od: 15.01.2018 do: 3.12.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.