Dodávateľ

BIZ1 s.r.o.

Košice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: BIZ1 s.r.o.

IČO: 50963384

Adresa: Diamantová 0/39/11 Košice - mestská časť Západ

Registračné číslo: 2023/4-PO-F2711

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 3. Apríl 2023

Záznam platný do: 3. Apríl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 202 541,83 EUR 6 6
2021 76 656,67 EUR 4 5
2022 15 208,34 EUR 2 2
2023 84 940,00 EUR 3 3
0 7 300,00 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 202 541,83 EUR 6 6
2021 76 656,67 EUR 4 5
2022 15 208,34 EUR 2 2
2023 92 240,00 EUR 6 6

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mesto Žilina 1 178 000,00 178000.00 EUR
Slovenská agentúra životného prostredia 1 12 600,00 12600.00 EUR
Trnavský samosprávny kraj 1 6 840,00 6840.00 EUR
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 2 9 870,83 9870.83 EUR
Generálna prokuratúra SR 1 11 041,67 11041.67 EUR
Záchranná zdravotná služba Bratislava 1 2 666,67 2666.67 EUR
Ľubovnianska nemocnica, n. o. 1 1 650,00 1650.00 EUR
Banskobystrický samosprávny kraj 3 137 285,00 137285.00 EUR
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 3 3 005,00 3005.00 EUR
Úrad vlády Slovenskej republiky 1 5 000,00 5000.00 EUR
Záchranná služba 1 4 166,67 4166.67 EUR
TT-IT, s.r.o. 1 3 371,00 3371.00 EUR
Stredná zdravotnícka škola 1 10 500,00 10500.00 EUR
Astronomický ústav Slovenskej akadémie vied 1 650,00 650.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Software Adobe Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 2 030,00 2030.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup licencií spoločnosti Microsoft programu M365 E3 Mesto Žilina 213 900,00 213900.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Obnova supportu (podpory) existujúcej licencie aplikácie Veeam TT-IT, s.r.o. 3 371,00 3371.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Laptopy pre učiteľov nové, alebo repasované Stredná zdravotnícka škola 12 600,00 12600.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Serverové licencie Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 14 080,00 14080.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Licencie na operačný systém Windows Server 2019 Datacenter Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 1 735,74 1735.74 EUR 2020 Tovary Nie 1
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti Záchranná zdravotná služba Bratislava 4 817,40 4817.4 EUR 2021 Tovary Nie 1
Licencie na operačný systém Windows Server 2019 Standard Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 760,96 760.96 EUR 2021 Tovary Nie 1
Licencie na softvér MS SQL server 2019 Standard Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát 2 135,55 2135.55 EUR 2021 Tovary Nie 1
Informačno - komunikačné technológie a príslušný spotrebný materiál Banskobystrický samosprávny kraj 73 888,00 73888.0 EUR 2021 Tovary Áno 2
Nákup a rozšírenie softvérových licencií Slovenská agentúra životného prostredia 453 670,00 453670.0 EUR 2023 Tovary Áno 1
SPŠ J. Murgaša - Informačné a komunikačné technológie pre podporu výučby Banskobystrický samosprávny kraj 203 497,00 203497.0 EUR 2023 Tovary Áno 1
Softvérové licencie Záchranná služba 9 998,88 9998.88 EUR 2022 Tovary Nie 1
Dodanie licencií Microsoft Windows Server 2022 Datacenter Generálna prokuratúra SR 35 034,00 35034.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 – 2 CORE Úrad vlády Slovenskej republiky 17 364,80 17364.8 EUR 0 Tovary Nie 1
Microsoft Office pre domácnosti a podnikateľov 2021 Astronomický ústav Slovenskej akadémie vied 840,00 840.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Licencie Windows server 2022 Ľubovnianska nemocnica, n. o. 2 000,00 2000.0 EUR 0 Tovary Nie 1
IKT - modernizácia vybavenia stredných odborných škôl Trnavský samosprávny kraj 78 096,45 78096.45 EUR 2023 Tovary Áno 1




0903978083


biz1@biz1.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 22 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Richard Štoffan
Adresa:
Huncovská 14A Košice - mestská časť Sever 040 01
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
18. Marec 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Richard Štoffan
Adresa:
Huncovská 14A Košice - mestská časť Sever 040 01
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
13. November 2019
Záznam do:
18. Marec 2021
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Lanikova Group, s.r.o.
Adresa:
Grösslingova 8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 18.03.2021 do:

Stiahni



Záznam platný od: 13.11.2019 do: 18.03.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.