Dodávateľ

Saba Parking SK s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Saba Parking SK s.r.o.

IČO: 35844256

Adresa: Grösslingova 0/4 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Registračné číslo: 2022/10-PO-G0357

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 3. Október 2022

Záznam platný do: 3. Október 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2022 1 785 829,10 EUR 6 6
2023 12 123 300,00 EUR 3 3
2024 168 640,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2023 8 005 353,70 EUR 6 6
2024 6 072 415,40 EUR 4 4

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mesto Žilina 1 348 300,00 348300.00 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 9 13 729 469,10 13729469.10 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 1 158 375,00 1158375.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 1 158 375,00 1158375.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 1 158 375,00 1158375.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Parkovacie automaty Mesto Žilina 348 300,00 348300.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Nákup on street parkovacích automatov a služieb pozáručného servisu Hlavné mesto SR Bratislava 2023 Tovary Nie 1
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 2022 Tovary Nie 1
Nákup on street parkovacích automatov a služieb pozáručného servisu Hlavné mesto SR Bratislava 2023 Tovary Nie 1
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 2022 Tovary Nie 1
Zabezpečenie servisu a prevádzkových služieb parkovacích automatov Hlavné mesto SR Bratislava 2024 Služby Nie 1
On street parkovacie automaty Hlavné mesto SR Bratislava 2022 Tovary Nie 1




+421238104819
+42123810419


info.sk@sabagroup.com

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 42 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mario Grega
Adresa:
Hviezdoslavova 15 Senec 90301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Josep Oriol Carreras
Adresa:
Cami Punta 36 Barcelona, Cabrils 08348
Krajina:
Španielske kráľovstvo
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Löic
Adresa:
Rue Gallieni 85 Boulogne-Billancourt 92100
Krajina:
Francúzska republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. Júl 2017
Záznam do:
4. Február 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mario Grega
Adresa:
Hviezdoslavova 15 Senec 90301
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. Júl 2017
Záznam do:
4. Február 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ronan
Adresa:
Rue Dupon De L´eure 15 Paríž 75020
Krajina:
Francúzska republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. Júl 2017
Záznam do:
4. Február 2019
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Capitol Legal Group, advokátska kancelária s. r. o.
Adresa:
Digital Park III, Einsteinova 19 Bratislava - mestská časť Petržalka 85101
Meno:
Capitol Legal Group, advokátska kancelária s. r. o.
Adresa:
Kollárovo námestie 20 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81106

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 1.12.2020 do:

Stiahni



Záznam platný od: 11.07.2019 do: 1.12.2020

Stiahni



Záznam platný od: 4.02.2019 do: 11.07.2019

Stiahni



Záznam platný od: 11.07.2017 do: 4.02.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.