Obstarávanie

Servis a údržba zariadenia XEROX D125


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
34 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
28 333,33
Zaplatené:
82.12%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50530000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Servis, opravy a údržba zariadenia XEROX D125 pre zabezpečenie funkčnosti zariadenia a jeho udržiavanie v prevádzky schopnom stave.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Udržiavanie zariadenia v prevádzky schopnom stave– údržba a opravy všetkých častí zariadenia., Hodnota / charakteristika: počas celej doby servisnej podpory.; Technické vlastnosti: Dodávanie spotrebného materiálu a náhradných dielov vrátane tonera, montáž náhradných dielov bez dodávky papiera, Hodnota / charakteristika: počas celej doby servisnej podpory.; Technické vlastnosti: Upgrade a technická podpora softvérových produktov, ktoré sú potrebné k prevádzke stroja, Hodnota / charakteristika: počas celej doby servisnej podpory.; Technické vlastnosti: Práca servisného technika, Hodnota / charakteristika: počas celej doby servisnej podpory.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet kópii , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5000000,00; Technické vlastnosti: Formát kópií, Jednotka: formát, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: A3; Technické vlastnosti: Nástup na servisný zásah po nahlásení poruchy v pracovných dňoch, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Odstránenie závady po nahlásení poruchy, Jednotka: prac.dni, Minimum: , Maximum: 3, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
XEROX LIMITED, organizačná zložka podniku zahraničnej osoby 1 34 000,00 20% EUR 11. Apríl 2017 135659

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.