Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre objednávateľa ako zamestnávateľa v jeho pracoviskách rozmiestnených v Bratislave a Piešťanoch pre všetkých jeho zamestnancov v súlade s ustanoveniami zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia“) a vyhláškou MZ SR o podrobnostiach o rozsahu a náplní výkonu pracovnej zdravotnej služby, ; o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť a v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.; Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam.; Pracovná zdravotná služba vykonáva zdravotný dohľad v súlade s platnými právnymi predpismi a to najmä tým, že :; a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov (§ 30 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia), ; b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, ; c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci, a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, ; d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, ; e) vypracúva návrhy na zmenu alebo vyradenie prác z tretej kategórie alebo štvrtej kategórie, ; f) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, ; g) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, ; h) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, ; i) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, ; j) zúčastňuje sa na vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska,; k) zúčastňuje sa na činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, § 9 zákona č. 461/2003 Z. z o sociálnom poistení); l) zúčastňuje sa na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou,; m) zúčastňuje sa na organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov,; n) zúčastňuje sa na organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu (§ 8 ods. 1 písm. a) tretí bod zákona č. 124/2006 Z. z v znení neskorších predpisov; § 40 ods. 22 zákona č. 578/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov),; o) zúčastňuje sa na zabezpečovaní rekondičného pobytu (§ 11 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov); p) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii,; Minimálny rozsah výkonu pracovnej zdravotnej služby podľa kategórie prác (§ 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia) u objednávateľa ako zamestnávateľa je uvedený v prílohe č. 3b cit. zákona. ; Predmet zákazky bude poskytovaný pre cca 107 zamestnancov aktuálne zaradených do 1. kategórie a 2. kategórie prác podľa § 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia na jeho cca 2 pracoviskách umiestnených v Bratislave a Piešťanoch.; Celkový počet zamestnancov objednávateľa je 107. Všetci zamestnanci vykonávajú práce so zobrazovacími jednotkami. V priebehu trvania zmluvy môže dôjsť k zmene počtu zamestnancov objednávateľa, ako aj k zmene počtu pracovísk.; Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi audit, vypracované záznamy a dokumentáciu v listinnej podobe a v textovom elektronickom súbore vo formáte PDF v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. správy/záznamy. ; Cena za predmet zákazky bude stanovená ako celková cena za predmet zákazky v eurách a táto celková cena sa určí vynásobením jednotkovej ceny evidenčným počtom zamestnancov vo fyzických osobách, t. j. 107 a počtom mesiacov trvania zmluvy, t. j. 12, pričom jednotková cena predstavuje paušálnu cenu v EUR za poskytovanie predmetu zákazky na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac.; V jednotkovej cene budú zahrnuté komplexné náklady na ucelený systém stanoveného rozsahu pracovnej zdravotnej služby určeného všeobecne záväznými právnymi predpismi (vrátane auditu) a objednávateľom stanovené požiadavky na poskytovanie služieb vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s poskytovaním predmetu zákazky (náklady na pracovnú silu, riadenie, technické vybavenie, režijné náklady a pod.) ; V jednotkovej cene budú tiež zahrnuté všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetom zákazky, a to na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac.
Technické vlastnosti: Bratislavský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 101; Technické vlastnosti: Trnavský kraj, Jednotka: počet zamestnancov, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Humania spol. s r.o. | 4 | 1 074,17 | 20% | EUR | 29. September 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.