Obstarávanie

Servis a podpora informačného systému Microsoft Dynamics Navision (NAV)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovak Business Agency
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 196,00
Konečná suma(Bez DPH):
24 233,33
Zaplatené:
66.95%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72600000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2016 nasadeného a používaného v podmienka verejného obstarávateľa (Objednávateľa).; V súčasných podmienkach verejný obstarávateľ (Objednávateľ) disponuje aplikačným programovým vybavením (ďalej aj "APV") - súborom modulov systému Microsoft Dynamics NAV (Navision) 2016, č.I. 5334019.; Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa, prípadne iné priestory určené Objednávateľom.; Na účely poskytovania servisného zásahu podľa stupňa závažnosti sú definované nasledovné typy požiadaviek / priorít: havarijná, urgentná, štandardná. Typy požiadaviek/priorít určuje Objednávateľ.; Dodávateľ je povinný poskytovať servis APV nasledujúcou formou riešení problematických stavov pri používaní APV: a) telefonická konzultácia k používaniu APV, b) osobná konzultácia k používaniu APV, c) oprava chybnej funkčnosti APV - hlásenie prostredníctvom Helpdesku Dodávateľa.; Rozvoj APV je možný nasledovnými spôsobmi: a) telefonická konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, b) osobná konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, c) tvorba a úprava tlačových zostáv a elektronických formulárov podľa zadania Objednávateľa, d) tvorba a úprava programových objektov podľa zadania Objednávateľa, e) Dodávateľ zabezpečí na základe žiadosti Objednávateľa jednu (1) ročnú kontrolu stavu APV, f) konzultácie a školenia k APV.; Počas trvania zmluvy Dodávateľ sprístupní oprávnením osobám Objednávateľa službu "Helpdesk" Dodávateľa, telefonickú a e.mailovú komunikáciu s oprávnenými osobami, pracovníkmi technickej podpory Dodávateľa, ktorí budú zodpovední za riešenie požiadaviek Objednávateľa.; Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom.; Ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie musí spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Požiadavka "Havarijná", Hodnota / charakteristika: APV nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, vyskytuje sa funkčná chyba znemožňujúca činnosť APV alebo zmena externého alebo interného prostredia spôsobuje nepoužiteľnosť APV.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Havarijná", Hodnota / charakteristika: Tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Urgentná", Hodnota / charakteristika: Činnosť APV je vo svojich funkciách degradovaná alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV tak, že tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo; Technické vlastnosti: Požiadavka "Urgentná", Hodnota / charakteristika: povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Štandardná", Hodnota / charakteristika: Chyba APV do určitej miery komplikuje využitie APV alebo neumožňuje ich plnohodnotné využitie alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV,; Technické vlastnosti: Požiadavka "Štandardná", Hodnota / charakteristika: ktorá však nemôže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Servisné služby a podpora (rozsah), Jednotka: hod./mesiac, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Dĺžka poskytovania servisných služieb a podpory, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: 36, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Havarijná" do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Urgentná" do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 48, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Štandardná" do, Jednotka: týždeň, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - telefonická konzultácia do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Ročná kontrola stavu APV, Jednotka: hodnota / rok, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV, Jednotka: hod./mesiac, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Pracovná doba (pracovné dni), Jednotka: hod., Minimum: 9,00, Maximum: 17,00, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Ročný upgrade poplatok , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 3, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
WBI, s.r.o. 4 29 080,00 20% EUR 12. Január 2018 153975

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.