Funkčná špecifikácia
Nákup 1 ks nového dodávkového technologického valníkového automobilu s predĺženou kabínou vrátane jeho vonkajšieho vybavenia (maják, svetelná šípka) podľa technickej špecifikácie.; Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je:; - zapísanie údajov o vonkajšom vybavení na okresnom úrade a do osvedčenia o evidencii vozidla časť II.; - vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, technický preukaz, záznam zo zaškolenia obsluhy, návody na obsluhu a údržbu vozidla i vonkajších zabudovaných častí, potvrdenie zástupcu výrobcu vozidla o zachovaní platnosti záruk poskytnutých pri kúpe nového vozidla na jeho časti dodatočnými úpravami nedotknuté, záručný list, servisná knižka, certifikát o zhode COC).; Vyhotovenie dodávkového technologického valníkového automobilu s predĺženou kabínou a jeho dostavby vonkajšieho vybavenia sa požaduje s nasledovnou charakteristikou a parametrami:; - nový dodávkový automobil s predĺženou kabínou a valníkovou nadstavbou kategórie N1 resp. N2 s rokom výroby 2018; - vznetový motor s výkonom min. 130 kW pri objeme 2200-2800 cm3 s krútiacim momentom min. 400 Nm; - vznetový motor v čase dodávky musí spĺňať požiadavky na energetické a environmentálne vplyvy prevádzky vozidla počas jeho životnosti v zmysle zákona č. 158/2011 Z. z. o podpore energeticky a environmentálne úsporných motorových vozidiel a o zmene a doplnení niektorých zákonov (alebo ekvivalentný predpis v závislosti od krajiny záujemcu), t. j. musí spĺňať emisnú normu platnú v čase realizácie dodávky; - užitočná hmotnosť min. 1000 kg pri najväčšej prípustnej celkovej hmotnosti max. 3500 kg znížená o váhu nadstavby; - ľavostranné riadenie; - posilňovač riadenia; - výškovo nastaviteľný volant; - výškovo a pozdĺžne nastaviteľné sedadlo; - antiblokovací brzdový systém (ABS) s kotúčovými brzdami na obidvoch nápravách; - elektronická stabilizácia vozidla (ESP); - protiprekĺzový systém (ASR); - podvozková časť s dvomi nápravami s rázvorom 3400 – 4200 mm a náhonom na prednú nápravu; - plne synchronizovaná mechanická min. 6 stupňová prevodovka s priamym radením; - predĺžená kabína v štvordverovom vyhotovení s párom dverí vľavo i vpravo (sedadlá v dvoch radoch za sebou pre min. 6 osôb s opierkami hlavy a snímateľnými látkovými poťahmi); - airbag vodiča a spolujazdcov; - bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdcov 3-bodové výškovo nastaviteľné; - vonkajšie spätné zrkadlá elektricky ovládané a vyhrievané; - centrálne zamykanie predných dverí s diaľkovým ovládaním; - imobilizér; - alarm; - tempomat; - klimatizácia kabíny vodiča a spolujazdcov; - akustický signál pri zaradenom spätnom chode; - predné svetlomety pre denné svietenie; - systém snímania a kontroly tlaku v pneumatikách; - determálne sklá; - elektrické ovládanie okien vodiča a spolujazdca; - nízky podvozok s úrovňou podlahy vodiča max. 40 cm od úrovne vozovky (v nezaťaženom stave); - nástupné schodíky do vozidla z obidvoch strán z protišmykového kovového materiálu (potrebná dlhá životnosť – časté nastupovanie a vystupovanie posádky); - najvyššia dovolená prepravná rýchlosť min. 130 km/hod.; - zváraná valníková ložná plocha z neželezného kovového materiálu s povrchovou antikoróznou úpravou; - dno valníkovej ložnej plochy plné kovové z neželezného materiálu v protišmykovom vyhotovení; - rozmery dna valníkovej ložnej plochy: dĺžka 3000 až 3400 mm, šírka 1900 až 2100 mm; - vrchná hrana bočníc a čiel s ochranným gumovým profilovým pásom; - bočnice valníkovej ložnej plochy na pravej aj ľavej strane delené v strede, so stredovými stĺpikmi, s výškou bočníc 600 až 650 mm z ľahkého neželezného kovového materiálu; - pevné predné a zadné čelom valníkovej ložnej plochy z neželezného kovového materiálu; - zhrňovacia plachta na zakrytie valníkovej ložnej plochy v úrovni výšky bočníc (bez pomocnej konštrukcie); - ťažné zariadenie podľa DIN (guľa ISO 50 mm) s únosnosťou min. 2000 kg vo výške osi gule 500 – 600 mm od úrovne vozovky (v nezaťaženom stave); - 7 pólová 12V elektrická zásuvka pre elektrické pripojenie prívesov; - autorádio s MP3 prehrávačom a Bluetooth-om s dotykom displejom; - farebné vrchné vyhotovenie náterov kabíny v odtieni „oranžová cestárska“ RAL 2011 resp. STN 7390 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov „biela a červená“; -oranžový výstražný maják veľký pozdĺžny dvojsvetlový uchytený na kabíne každého z požadovaných automobilov s rozmermi (šírka 1 150 – 1 200 mm, výška max. 60 mm, hĺbka max. 300 mm), pozostávajúci z min. 40 ks svietiacich LED modulov s min. 6 režimami blikania s optickou kontrolou ovládaným z kabíny vodiča; - svetelná signalizačná šípka pre usmernenie premávky prichádzajúcej smerom od zadnej časti vozidla, umiestnenou na úchytoch zadného čela valníkovej nadstavby spĺňajúcou min. parametre: vytváranie výstražných obrazcov „šípka vľavo, „šípka vpravo“ a „svetelný kríž“ prostredníctvom min. 13 ks LED svetiel s priemerom 190 – 200 mm s oranžovým osvitom, upevnených na pevnej rámovej konštrukcii. Vytváranie obrazcov s rozmermi min. šírka 950 – 1000 mm, výška 950 – 1000 mm. Ďalšie požadované parametre: hmotnosť max. 20 kg, automatické znižovanie svietivosti za zníženej viditeľnosti min. o 50 %,; frekvencia blikania 40 – 50 cyklov/min., funkcia šípky v zabezpečovacej pracovnej polohe umožňujúca jej využitie pri max. rýchlosti vozidla min. 80 km/hod. s ovládaním z kabíny vodiča.; - kolesá s plechovými diskami 15“ – resp. 16“; - lapače nečistôt zadných kolies; - plnohodnotné rezervné koleso; - sada gumených rohoží na podlahu
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná