Predmetom zmluvy je zabezpečovanie služieb hromadného stravovania, v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, pre zamestnancov Objednávateľa a prostredníctvom stravných lístkov (poukážok) u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a Dodávateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah.; Stravné lístky (poukážky) v súčasnosti požaduje Objednávateľ v nominálnej hodnote 4,00 EUR.; Stravný lístok (poukážka) musí spĺňať nasledovné: (i) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti,číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cennýchpapierov, (ii) musí byť označený názvom a logom Dodávateľa, (iii) musí byť na ňom uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúcemožnosť jeho použitia.; Stravné lístky (poukážky) dodané verejnému obstarávateľovi v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho rokumusia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka.; Dodávateľ sa zaväzuje dodať Odberateľovi predmet Rámcovej dohody, na základe ktorých budú zamestnancom Objednávateľaposkytované stravovacie služby v rozsahu, množstve, balení, kvalite, nominálnej hodnote a mieste plnenia špecifikovanom vobjednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi objednané stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v časti Osobitnépožiadavky na plnenie.; Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa dodať Objednávateľovi personalizované stravné lístky (poukážky) v rozsahumnožstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodaťObjednávateľovi stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v Rámcovej dohode.; Personalizácia je spôsob objednávania na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej vobjednávke.; Predmet Rámcovej dohody v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitýchparametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožnínahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobokalebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné nazabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.
Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo stravných lístkov (poukážok), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 55000, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota, Jednotka: Eur, Minimum: 4,00, Maximum: , Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o | 4 | 219 890,00 | 0% | EUR | 30. September 2019 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.