Obstarávanie

Zabezpečenie pracovníkov na čistenie chodníkov a trávnatých plôch


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa kultúrnych a športových zariadení mesta Trnava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 912,92
Konečná suma(Bez DPH):
87 415,83
Zaplatené:
83.32%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79620000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Služby súvisiace so zabezpečením pracovníkov na čistenie chodníkov a trávnatých plôch v širšom centre mesta v zimných mesiacoch - hrabanie lístia, čistenie trávnatých plôch, odhŕňanie snehu, solenie zľadovatených chodníkov a odstraňovanie ľadu.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Charakter práce, Hodnota / charakteristika: hrabanie lístia, čistenie trávnatých plôch, čistenie chodníkov, ručné odhŕňanie snehu, solenie zľadovatených chodníkov, čistenie od ľadu a pod.; Technické vlastnosti: Lehota trvania zmluvy, Hodnota / charakteristika: od 1.12.2019 do 29.2.2020; Technické vlastnosti: Pracovná doba, Hodnota / charakteristika: v pracovné dni od 6.00 hod do 14.00 hod. alebo od 7.00 do 15.00 podľa  aktuálnych potrieb objednávateľa; Technické vlastnosti: Práce nadčas, Hodnota / charakteristika: v prípade aktuálnych potrieb je potrebné zabezpečiť pracovníkov mimo uvedenej pracovnej doby, aj počas víkendov a sviatkov; Technické vlastnosti: Maximálny počet nadčasových hodín na jednu osobu, Hodnota / charakteristika: 150; Technické vlastnosti: Vzdelanie pracovníkov, Hodnota / charakteristika: základné

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet pracovníkov, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: Počet odpracovaných hodín, Jednotka: hod/osoba, Minimum: 450, Maximum: 600, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
KORAKO plus s. r. o. 2 104 899,00 20% EUR 16. Október 2019 267493

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.