Obstarávanie

Zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Environmentálny fond
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
209 760,00
Konečná suma(Bez DPH):
209 760,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP na obdobie 24 mesiacov za rovnakých podmienok ako to bolo upravené v Servisnej zmluve č. 1/2015 na zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP zo dňa 30.09.2015 uzatvorenej medzi verejným obstarávateľom a spoločnosťou Lazar Consulting, s.r.o., Klariská 10, 811 03 Bratislava, IČO: 35740175 (ďalej len Servisná zmluva č. 1/2015).

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
22. Október 2019
Vestník:
213/2019
Predpoklad uzatvorenia v:
1. November 2019
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
209 760,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
Lazar Consulting, s. r. o.
IČO:
35740175

Odôvodnenie:

Druh postupu:

§ 81 písm. b) tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 1. predmetom zákazky je vytvorenie alebo nadobudnutie jedinečného umeleckého diela alebo umeleckého výkonu, 2. z technických dôvodov neexistuje hospodárska súťaž a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania alebo 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania

Vysvetlenie:

V danom prípade je preukázané splnenie podmienky v zmysle § 81 písm. b) bod 3, t. j. že ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že po ukončení Servisnej zmluvy č. 1/2015 a z dôvodu nevyhnutnej potreby pokračovania v poskytovaní služieb z nej vyplývajúcich je potrebné použiť priame rokovacie konanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a vyzvať vybraného záujemcu na rokovanie o podmienkach novej zmluvy, nakoľko je splnená najmenej jedna z podmienok uvedených v § 81 písm. b), konkrétne podmienka pod bodom 3 predmetného ustanovenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Lazar Consulting, s. r. o. 1 209 760,00 Neuvedené EUR 28. Október 2019 300408

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. November 2019 6. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3065092/content/1003239/download","filename":"23. Správa o zákazke.pdf"}]
Zmluva Servisná zmluva č. 1/2019 na zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP 6. November 2019 6. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3065087/content/1003235/download","filename":"18. Servisná zmluva č. 1_2019 na zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP - text.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.