Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP na obdobie 24 mesiacov za rovnakých podmienok ako to bolo upravené v Servisnej zmluve č. 1/2015 na zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP zo dňa 30.09.2015 uzatvorenej medzi verejným obstarávateľom a spoločnosťou Lazar Consulting, s.r.o., Klariská 10, 811 03 Bratislava, IČO: 35740175 (ďalej len Servisná zmluva č. 1/2015).
§ 81 písm. b) tovar, stavebné práce alebo služby môže poskytnúť len určitý hospodársky subjekt, ak 1. predmetom zákazky je vytvorenie alebo nadobudnutie jedinečného umeleckého diela alebo umeleckého výkonu, 2. z technických dôvodov neexistuje hospodárska súťaž a za predpokladu, že neexistuje ani žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania alebo 3. ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania
V danom prípade je preukázané splnenie podmienky v zmysle § 81 písm. b) bod 3, t. j. že ide o výhradné práva a za predpokladu, že neexistuje žiadna primeraná alternatíva alebo náhrada a chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že po ukončení Servisnej zmluvy č. 1/2015 a z dôvodu nevyhnutnej potreby pokračovania v poskytovaní služieb z nej vyplývajúcich je potrebné použiť priame rokovacie konanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a vyzvať vybraného záujemcu na rokovanie o podmienkach novej zmluvy, nakoľko je splnená najmenej jedna z podmienok uvedených v § 81 písm. b), konkrétne podmienka pod bodom 3 predmetného ustanovenia.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Lazar Consulting, s. r. o. | 1 | 209 760,00 | Neuvedené | EUR | 28. Október 2019 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 6. November 2019 | 6. November 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3065092/content/1003239/download","filename":"23. Správa o zákazke.pdf"}] | |
Zmluva | Servisná zmluva č. 1/2019 na zabezpečenie servisnej podpory informačného systému SREP | 6. November 2019 | 6. November 2019 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3065087/content/1003235/download","filename":"18. Servisná zmluva Ä. 1_2019 na zabezpeÄenie servisnej podpory informaÄného systému SREP - text.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.