Predmetom zákazky je prenájom kancelárskych cca. 100 ks mobilných kontajnerov a elektrocentrál pre potreby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v rámci plnenia protiepidemiologických opatrení podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021. Kontajnery a elektrocentrály budú umiestnené na bývalých hraničných priechodoch na vnútorných hraniciach s Rakúskou republikou, Maďarskom, Poľskou republikou a Českou republikou. Súčasťou predmetu zákazky je: - doprava (vrátane vyskladnenia, vykládky, nakládky, a pod.), - pravidelný servis a obsluha elektrocentrál bez dodania PHM/PHL, - sprevádzkovanie - prepojenie kontajnerov a elektrocentrál pracovníkom s elektrotechnickou kvalifikáciou.
Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením
Na území SR trvá mimoriadna situácia a mimoriadne udalosť - pandémia COVID-19. Túto verejný obstarávateľ nespôsobil a nemohol ju predvídať. Počas trvania mimoriadnej situácie boli uznesením Vlády SR 386/2021 dňa 30.6.2021 s účinnosťou od 5.7.2021 prijaté preventívne protiepidemiologické opatrenia v podobe zavedenia II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky. Predmet zákazky je nevyhnutnou časťou materiálno-technického zabezpečenia plnenia uvedených opatrení II. stupňa Alert systému. Verejný obstarávateľ nemohol potrebu obstarania predmetu zákazky žiadnym spôsobom predvídať. Nakoľko opatrenia II. stupňa Alert systému, pre účely plnenia ktorých je predmet zákazky určený, sú už zavedené, nemožno vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň uskutočniť verejnú súťaž. Potreba predmetu zákazky je okamžitá.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka | 3 | 2 478 876,00 | Neuvedené | EUR | 28. Júl 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.