Obstarávanie

Zabezpečenie efektívneho používania služieb ePN


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
72212100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

NCZI je subjekt zodpovedný za realizáciu informatizácie a elektronizácie zdravotníctva v Slovenskej republike. Cieľom Elektronizácie dávok z nemocenského poistenia je digitalizácia existujúcich procesov a eliminácia agendy dnes vykonávanej na báze papierových tlačív. Riadne realizovaná zmena zabezpečí, aby údaje, ktoré vznikajú u PZS v procesoch ePN boli v digitálnej podobe zdieľané so subjektami, ktoré ich potrebujú ďalej spracovávať, aby boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy. Cieľom elektronizácie dávok z nemocenského poistenia je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a rozšíriť záber používaných elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva s ohľadom najmä na integráciu Sociálnej poisťovne a elektronizáciu procesov pre zber dát súvisiacich so spracovaním evidencií o práceneschopnosti osoby. ePN v 2.etape doplní dátové štruktúry, nástroje a služby pre transparentnú a efektívnu evidenciu a doručovanie údajov od PZS smerom do NZIS a následne do SP a iných rezortov. ePN v 2 etape zavedie nové digitálne procesy pre zber a spracovanie dát o pracovnej neschopnosti osoby, ošetrovaní člena rodiny, tehotenstve a materstve. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese evidencie klinických aj administratívnych dát o poskytnutej ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr aj pracovníkov SP či iných rezortov. Projekt zavedie nástroje, ktoré umožnia tzv. near-to-online výkon kontrol dodržiavania liečebného režimu a automatizáciu doručovania dát medzi organizáciami. Beneficientom nových digitálnych procesov bude aj občan, ktorý nebude musieť sledovať a realizovať administratívne úkony súvisiace s procesom PN alebo poskytovaním dávok do SP a iných rezortov súvisiacich s liečeným režimom. Predmetom Projektu je: 1.Rozšírenie zberu štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich administratívnych výkonoch ZS od PZS v dotknutých procesoch 2.Zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov 3.Zníženie administratívnej záťaže občana v procese poskytnutia ZS a súvisiacej administratívy 4.Zníženie administratívnej záťaže zamestnávateľov

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 30. Júl 2021 30. Júl 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3156755/content/1196255/download","filename":"informacia_k_zverejnovaniu_na_profile_ePN.docx"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zrušení zadávania zákazky 13. December 2021 13. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3180509/content/1245232/download","filename":"NCZI_ePN_Oznam_zrusenie_20211213.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.