Obstarávanie

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 994 219,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 994 219,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je sprostredkovanie stravovania zamestnancov obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov uchádzača akceptujúcich platbu elektronickou stravovacou kartou uchádzača na úhradu ceny za stravovanie (ďalej aj ako akceptačné miesta), t.j. najmä v reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, bufetoch, lahôdkach, bistrách, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami. Povinnosť obstarávateľa zabezpečiť služby stravovania svojich zamestnancov vyplýva z ust. § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet podľa počtu zamestnancov je 800. Nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,10 EUR. Nominálna hodnota stravnej jednotky sa môže meniť v závislosti od všeobecne platných právnych predpisov alebo ekonomických možností obstarávateľa, bez vplyvu na výšku poskytnutej zľavy. Množstvo elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov obstarávateľa. Predpokladaný počet stravných jednotiek (predpokladaný počet nabití kreditu): 403.200 ks, pričom presné množstvá stravných jednotiek bude obstarávateľ uvádzať v samostatných záväzných objednávkach spravidla raz mesačne. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Up Déjeuner, s. r. o. 3 1 994 219,00 Neuvedené EUR 17. Január 2022 318195

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197757/content/1270193/download","filename":"UP_Dejeneur.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 11. Október 2021 11. Október 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168783/content/1220096/download","filename":"Sutazne podklady_final.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168783/content/1220102/download","filename":"Zvazok_V_Formulare k ponuke.zip"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168783/content/1220103/download","filename":"Zvazok_III_Zmluvne a obchodne podmienky_final.docx"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197760/content/1270196/download","filename":"GGFS.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197761/content/1270197/download","filename":"BVS_Sprava o zakazke_Stravovacie_karty.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet 11. Október 2021 11. Október 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168787/content/1220105/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3168787/content/1220106/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Zmluva Zmluva 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197755/content/1270189/download","filename":"Zmluva_UP_Dejeuner.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 433672.pdf 14. Október 2021 14. Október 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3169578/content/1221924/download","filename":"Odpovede na otázky VO 433672.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 8. December 2021 8. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3179746/content/1243678/download","filename":"Informácia o vysledku vyhodnotenia ponuk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197759/content/1270195/download","filename":"Ticket_Service.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 25. Január 2022 25. Január 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197756/content/1270190/download","filename":"BVS_2_Zapisnica z vyhodnotenia podmienok ucasti.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197756/content/1270191/download","filename":"BVS_3_Zapisnica z vyhodnotenia ponuk.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3197756/content/1270192/download","filename":"BVS_1_Zapisnica z otvarania ponuk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.