Obstarávanie

Pozáručný servis a pravidelná údržba CT zariadenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
122 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
101 666,66
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50400000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
12.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Rozsah servisných úkonov požadovaných v rámci pozáručného servisu a pravidelnej údržby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vykonávanie pravidelných preventívnych prehliadok predpísaných výrobcom zariadenia, Hodnota / charakteristika: min. 3x ročne; Technické vlastnosti: Bezplatná výmena náhradných dielov, vrátane výmeny röntgenky so zaťažením 10000 vyšetrení ročne a vrátane výmeny detektora, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Práca servisného technika za vykonaný servisný zásah a preventívne prehliadky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Výkon pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadenia bude realizovaný prostredníctvom autorizované servisného technika, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Elektrické revízie zariadenia vykonávané oprávnenou osobou, Hodnota / charakteristika: min. 1x ročne; Technické vlastnosti: Záväzok mať k dispozícií všetky originálne náhradné diely v potrebnom  množstve, ktoré budú potrebné k prípadnej oprave, údržbe zariadenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Podmienky vykonávania opráv a údržby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy od nahlásenia poruchy:, Hodnota / charakteristika: do 6 hodín od písomného nahlásenia poruchy; Technické vlastnosti: Nástup servisného technika na opravu na mieste:, Hodnota / charakteristika: do 24 hodín od písomného nahlásenia poruchy; Technické vlastnosti: Doba na odstránenie poruchy bez použitianáhradných dielov:, Hodnota / charakteristika: do 24 hodín od nástupu servisného technika na opravu; Technické vlastnosti: Doba na odstránenie poruchy s použitím náhradných dielov:, Hodnota / charakteristika: do troch pracovných dní od nástupu servisného technika na opravu; Technické vlastnosti: Služba na diaľku - pripojenie k zariadeniu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy servisného technika cez službu na diaľku (ak to umožňuje zariadenie), Hodnota / charakteristika: do 4 hodín od písomného nahlásenia poruchy; Technické vlastnosti: Softwarové aktualizácie predpísané výrobcom zariadenia, Hodnota / charakteristika: pravidelný update aktuálnej verzie softvéru, ktorý bude komunikovať s informačným systémom PACS; Technické vlastnosti: Dĺžka pozáručného servisu a pravidelnej údržby zariadenia, Hodnota / charakteristika: 12 mesiacov; Technické vlastnosti: Dostupnosť prevádzky zariadenia - uptime zariadenia, Hodnota / charakteristika: min. 95%

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predmetom servisnej činnosti bude: CT zariadenie Lightspeed VCT Std., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Predmetom servisnej činnosti budú: 2 pracovné stanice AW 4.7 HP Z440 OS 7.0, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
General Electric International (Slovensko), s.r.o. 1 122 000,00 20% EUR 7. Február 2022 353887

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.