Obstarávanie

Mobilný RTG prístroj - C rameno pre potreby oddelenia gastroenterologickej diagnostiky (1ks) a OTK (1ks)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
196 308,00
Konečná suma(Bez DPH):
196 307,00
Zaplatené:
99.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka mobilného RTG prístroja C rameno pre potreby Odd. gastroenterologickej diagnostiky (1ks) a pre potreby OTK (1ks) vrátane dopravy do miesta určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky (vrátane zabezpečenia preberacej skúšky podľa platnej legislatívy pre prácu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia), návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, certifikátov resp. vyhlásení o zhode, bezplatného zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných bezpečnostno-technických kontrol, elektrorevízie a ďalších kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané prístroje. Predmet zákazky je rozdelený do dvoch samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č. 1 - č. 2). Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Siemens Healthcare s.r.o. 4 74 991,00 Neuvedené EUR 21. September 2018 234578
Siemens Healthcare s.r.o. 2 121 316,00 Neuvedené EUR 21. September 2018 234577

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Vysvetlenie informácií 6. Marec 2018 6. Marec 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/951623/content/717402/download","filename":"Vysvetlenie SP.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 23. November 2018 23. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009138/content/884161/download","filename":"Profil_Suma skutočne uhradeného plnenia_1.pdf"}]
Zmluva Kúpna zmluva č. 891/2018 21. September 2018 21. September 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1035670/content/863957/download","filename":"KZ č. 891_2018 - Gastro.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 13. Február 2018 13. Február 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/943757/content/765212/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/943757/content/765213/download","filename":"SP - jed-formular.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 1. Október 2018 1. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1038884/content/814421/download","filename":"Profil-Správa o zákazke.pdf"}]
Zmluva Kúpna zmluva č. 892/2018 21. September 2018 21. September 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1035674/content/863962/download","filename":"KZ č. 892_2018 - OTK.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 23. November 2018 23. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009145/content/884163/download","filename":"Profil_Suma skutočne uhradeného plnenia_2.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 29. Máj 2018 29. Máj 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/988852/content/763525/download","filename":"Profil - Vyhodnotenie ponúk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 21. September 2018 21. September 2018 []
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 23. November 2018 23. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009146/content/884164/download","filename":"Profil - Zoznam subdodávateľov.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 21. September 2018 21. September 2018 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.