Obstarávanie

Dopravná zdravotná služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
90 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
90 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
2

Opis obstarávania

Časť 1: Poskytovanie dopravnej služby v súvislosti s programom odberov a transplantácií orgánov, tkanív a buniek: -doprava orgánov, tkanív a buniek, transplantačných a odberových tímov v súvislosti s programom odberov a transplantácií orgánov, -doprava členov odberového tímu z pracoviska objednávateľa alebo z iného miesta určeného objednávateľom do miesta odberu orgánov, -doprava členov odberového tímu a odobratých orgánov z miesta odberu na pracovisko objednávateľa, -doprava odobratých orgánov na účely transplantácie z pracoviska objednávateľa do miesta transplantácie v rámci Slovenska / podľa požiadavky objednávateľa aj mimo územia SR/, -doprava koordinačného tímu v rámci pôsobnosti Transplantačného centra Košice, -doprava koordinačného tímu v rámci pôsobnosti Transplantačného centra Košice je dopravca povinný vykonať na základe požiadavky objednávateľa a to spravidla 1-krát za štvrťrok v dohodnutom termíne v rozsahu trvania 3 pracovné dni, -dopravu je bude dopravca vykonávať v časovo neobmedzenom termíne (t.j. každý deň kedykoľvek počas 24 hodín), -dopravca pristaví prepravné vozidlo na prepravu do 1 hod. od obdržania žiadanky. Rozhodujúce pre počítanie času je odoslanie žiadanky dopravcovi elektronickou formou alebo faxom na dispečing poskytovateľa, -dopravca bude vykonávať prepravu prepravným vozidlom z/do miesta určenia podľa žiadanky, -pri doprave členov odberového tímu na miesto odberu je dopravca povinný podľa pokynov odberového tímu zotrvať na mieste odberu do ukončenia odberu Časť 2: Poskytovanie služby na prepravu osôb a biologického materiálu: -preprava pacientov do zdravotníckeho zariadenia a medzi zdravotníckymi zariadeniami na účely poskytnutia zdravotnej starostlivosti a zo zdravotníckeho zariadenia po poskytnutí zdravotnej starostlivosti, sprievodcu pacienta alebo sprievodcu pacienta v ústavnej starostlivosti a to 24 hodín denne, odborne spôsobilým personálom v zmysle platných právnych predpisov, v rozsahu hradenom na základe verejného zdravotného poistenia podľa požiadaviek objednávateľa, -preprava pacientov medzi jednotlivými pavilónmi areálov a medzi areálmi pracovísk objednávateľa, t.j. areál pracovísk Rastislavova 43, Košice a areál pracovísk Trieda SNP č.1 Košice, podľa požiadaviek objednávateľa, -preprava biologického materiálu určeného na diagnostické vyšetrenie, preprava krvi a transfúznych liekov, iného materiálu v rozsahu hradenom na základe verejného zdravotného poistenia, -preprava biologického materiálu a iného materiálu mimo rozsah hradený na základe verejného zdravotného poistenia,podľa požiadaviek objednávateľa, -poskytovanie potrebného doprovodu pacienta - ošetrovateľa, ak tento doprovod je objednávateľom k preprave požadovaný, pričom tento doprovod je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť /pomoc pri naložení alebo vyložení pacienta a manipulácií s imobilným pacientom/, -preprava zdravotníckeho personálu za účelom vykonávania konziliárnych služieb v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa, -prevozy neplánované uskutočniť najneskôr do 1 hodiny od telefonického nahlásenia na dispečing prevádzkovateľa, -rýchla prepravu pacientov medzi pracoviskami a/alebo areálmi pracovísk objednávateľa (tzv. rýchle prevozy), -preprava doprovodu pacienta ošetrovateľa, ktorý je zamestnancom objednávateľa, ak doprovod pacienta bol nevyhnutný vzhľadom na jeho zdravotný stav, späť na pracovisko objednávateľa po vykonaní prepravy pacienta do iného zdravotníckeho zariadenia

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DZS - M. K. Trans, s.r.o. 1 34 000,00 0% EUR 31. Október 2014 47313
DZS - M. K. Trans, s.r.o. 1 56 000,00 0% EUR 31. Október 2014 47314

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86736/content/853930/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS-zapisnica-2-PU.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 4. November 2014 4. November 2014 []
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 4. November 2014 4. November 2014 []
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86742/content/853936/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS-oznamenie-info-par46ods2-profil-odovodnenie.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86724/content/853925/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS--par44.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 8. Júl 2014 8. Júl 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86712/content/853910/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS--profil-info-SP.pdf"}]
Ponuky uchádzačov DZS-M.K.Trans, s.r.o. 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86718/content/853914/download","filename":"ponuka-DZS-MKTrans.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86733/content/853929/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS-zapisnica-1_4-otvaranie.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 28. Júl 2014 28. Júl 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86721/content/853921/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS-SP.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86715/content/853912/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS--sprava_o_zakazke-par 21.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 4. November 2014 4. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/86739/content/853934/download","filename":"UNLP-2014-09-PZv-DZS-zapisnica-3_5_6-vyhodnotenie_ponuk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.