Predmet zákazky tvoria: A)Služby podpory systému zahŕňajúce: - profylaktiku; pod pojmom profylaktika sa rozumie pravidelná mesačná kontrola a podpora systému. Tieto úlohy zabezpečujú výkonnosť systému a predchádzajú problémom. Jedná sa najmä o kontroly logu, aktuálnosti a kvality indexov používaných pri práci s dátami. Výsledkom kontroly sú napr. odporúčania k zmenám, odporúčania pre inštaláciu patchov SW produktov bezprostredne súvisiacich s MetaIS a odporúčania k nastaveniu, - riešenie nedostatkov, ktoré vznikli v dôsledku používaných postupov s následnou žiadosťou o opravu spôsobom, ktorý nie je k dispozícii v štandardnej funkcionalite systému formou analytických, návrhárskych, programátorských a testovacích prác pre opravu dát v databáze systému MetaIS, na základe nahlásenia chýb Objednávateľom, riešenie drobných zmien a úprav funkcionalít. B)Služby súvisiace s modifikáciami funkcionalít systému, ktoré zahŕňajú programátorské, inštalačné a testovacie práce súvisiace s úpravami a novými funkcionalitami MetaIS (vylepšeniami a modifikáciami), vyplývajúce z požiadaviek objednávateľa, a to 1.Vytvorenie funkcionalít na nahrávanie hodnôt základných číselníkov povinnými osobami v module Základné číselníky, vytvorenie webovej služby na nahrávanie hodnôt ZČ, vytvorenie platformy na publikovanie hodnôt základných číselníkov v zmysle § 57f novely výnosu MF SR č. 55/2014 Z.z. a prílohy č. 13 2.Prispôsobenie dátového modelu novému formátu štúdií - vytvorenie entity medzi životnou situáciou a eGov službou evidovaním procesu (reťaz eGov služieb patriacich do /podkategórií/ prioritných životných situácií pre OPII), 3.Vytvorenie entity Cloudové služby v module Katalóg služieb, vrátane ich funkcionalít, atribútov, zostáv a príručky pre používateľov. 4.Vytvorenie kalkulačky na výpočet úrovne autentifikácie služby podľa prílohy č. 6 výnosu MF SR č. 55/2014 Z.z. 5.Príprava a migrácia údajov do MetaIS2. Dodávateľ po modifikácii systému, akceptácii a nasadení do produkčného prostredia poskytne objednávateľovi zdrojové kódy modifikovanej softvérovej aplikácie.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
KPMG Slovensko spol. s r.o. | 1 | 120 000,00 | 0% | EUR | 12. November 2014 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o zákazke | 24. November 2014 | 24. November 2014 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/234062/content/103751/download","filename":"SpravaOzakazkach_9_6.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 14. November 2014 | 14. November 2014 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/234056/content/103684/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzacov.pdf"}] | |
Informácia o zverejnení zmluvy | Informácia o zverejnení zmluvy | 24. November 2014 | 24. November 2014 | [] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.