Obstarávanie

Baliaci systém pre hlbokozmrazené pekárenské výrobky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AMBROPEK, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
650 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
656 000,00
Zaplatené:
100.92%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42921320-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je automatizovaný systém na balenie predpečených a následne hlbokozmrazených pekárenských výrobkov. V rámci požadovaného systému, pekárenské výrobky vychádzajúc zo zmrazovača prostredníctvom dopravníkového systému sú presunuté do baliaceho systému, kde sú následne zabalené do kartónov vyplnené polyetylénovými vreckami. Nakoniec kartóny sú automaticky uzavreté a sú posunuté k miestu, kde ich balič manuálne nakladá na palety.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Grandi R. Srl 3 656 000,00 0% EUR 14. September 2015 50857

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 7. Apríl 2015 7. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/120127/content/57759/download","filename":"SP LOT8 profil.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 26. August 2015 26. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/120133/content/57546/download","filename":"Výsledok vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajuca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 ZVO 8. Jún 2015 8. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/120130/content/57889/download","filename":"INO kritériá.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.