Obstarávanie

Stavebný dozor


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
259 085,00
Konečná suma(Bez DPH):
259 085,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky bolo poskytnutie služby stavebno-technického dozoru v zložení kľúčových a nekľúčových odborníkov pri zhotovovaní stavebného diela v rozsahu projektovej dokumentácie, ako dozorujúcemu tímu s popisom činností a zodpovedností uvedených v zmluve o dielo a jej prílohách. Predmet zákazky bol rozdelený na dve časti, pričom sa služby stavebného dozoru požadujú v zložení: pre Časť 1 - kľúčoví odborníci: vedúci tímu stavebno-technického dozoru, odborník na dopravné stavby cesty, odborník na mosty a nekľúčoví odborníci: odborník geotechnik, geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, koordinátor bezpečnosti, enviromentálny dozor; pre Časť 2 - kľúčový odborník: vedúci tímu stavebno-technického dozoru a nekľúčoví odborníci: odborník geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, enviromentálny dozor. Požiadavky na poskytnutie služby kľúčových a nekľúčových odborníkov boli uvedené v návrhoch zmlúv o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každej časti predmetu zákazky a na každého odborníka. Bližší opis predmetu zákazky tvoril prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
INFRAM SK s. r. o. 7 82 085,00 Neuvedené EUR 14. Február 2023 331766
INFRAM SK s. r. o. 9 177 000,00 Neuvedené EUR 14. Február 2023 331765

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Link na zverejnené súťažné podklady 4. Apríl 2022 4. Apríl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3211463/1301533?cHash=4e025ad11245a4025ef4da38fe14c127","filename":"info o profil_stavebny_dozor.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.