Obstarávanie

Dodávanie kancelárskych potrieb.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 954,00
Konečná suma(Bez DPH):
80 954,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30190000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodávanie kancelárskych potrieb pre potreby rezortu práce, sociálnych vecí a rodiny v predpokladanom množstve a s požadovanými vlastnosťami.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Xepap, spol. s r.o. 4 80 954,00 0% EUR 17. August 2012 64586

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Oprava - Suma skutočne uhradeného plnenia za RD. 26. Október 2016 26. Október 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/731217/content/450489/download","filename":"Celkové plnenie RD kancelárske potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/731217/content/450490/download","filename":"fin Celk pln RD kanc potreby.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Rámcová dohoda o kúpe kancelárskych potrieb 7. Apríl 2015 7. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/177555/content/81105/download","filename":"Suma skutočne uhradených nákladov 2014.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Oprava - Dokument o dodaní a prebratí plnenia RD 26. Október 2016 26. Október 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/731220/content/450500/download","filename":"Celkové plnenie RD kancelárske potreby.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/731220/content/450501/download","filename":"fin Celk pln RD kanc potreby.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.