Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint
Technické vlastnosti: Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal), Hodnota / charakteristika: Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka.; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry, Návrh riešení technologických požiadaviek, Riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, Komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), Poskytovanie nepretržitej služby Help Desk., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - Standard: Helpdesk (8 hodín x 5 dní v týždni), doba odozvy riešenia problému 4 hodiny, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 – ďalší pracovný deň (NBD), doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 - NBD + 3, kvartálna profylaxia systému onsite, kvartálne vyhodnotenie sledovaného systému, návrh na vylepšenie., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - High: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), Doba odozvy riešenia problému 1 hodina, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 - 8 hodín, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku sledovaného obdobia, mesačné vyhodnotenie sledovaného obdobia., Hodnota / charakteristika: áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - Voľby: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), doba odozvy/vyriešenia problému vzdialene, 30 minút/2 hodiny, doba odozvy/vyriešenia problému počas zvýšenej pohotovosti, technik onsite – okamžite/1 hodina – P1, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD,príprava špeciálnych udalostí v rozsahu 6 človekodní počas sledovaného obdobia, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku a konci sledovaného obdobia, detailná dokumentácia sledovaného obdobia, vyhodnotenie bezpečnostných udalostí, manažérske zhrnutie, odporúčania pre budúcnosť, prezentácia dokumentácie, Hodnota / charakteristika: áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny, Hodnota / charakteristika: áno
Technické vlastnosti: 1. (CheckPoint support renewal):CPEBP-NGTX (Enterprise Based Protection - Next Generation Threat Extraction Package kage Including IPS, APCL, URLF, AV, ABOT, ASPM, TX and TE), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. (CheckPoint support renewal):CPSB-EVS-COMP-5-1Y (SmartEvent, SmartReporter and Compliance blades for 5 gateways (Smart-1 and open server)), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3. (CheckPoint support renewal):CPCES-CO-STANDARDPRO (Collaborative Standard Pro Support for Software Gateways), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4. (CheckPoint support renewal):CPCES-CO-STANDARDPRO-ADD (Collaborative Standard Pro Support for Appliance Gateways), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 5. Služby podpory a údržby SLA - Standard, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: 6. Služby podpory a údržby SLA - High, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 7. Služby podpory a údržby SLA - Voľby, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 8. Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 96, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
IXPERTA s. r. o., organizačná zložka | 4 | 84 568,92 | 20% | EUR | 1. Apríl 2022 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.