Obstarávanie

Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
101 518,92
Konečná suma(Bez DPH):
70 474,10
Zaplatené:
69.41%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie servisnej podpory výrobcu a servisu na bezpečnostnú infraštruktúru CheckPoint

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Zabezpečenie servisnej podpory (CheckPoint support renewal), Hodnota / charakteristika: Prístup k novým verziám softvéru, automatický prístup k fixom a kritickým záplatám softvéru, online podpora 24x7, technická podpora riešenia problémov, oprava alebo výmena zariadenia u zákazníka.; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ garantuje štandardne zabezpečovať služby údržby a podpory prostredníctvom vlastných poverených pracovníkov, ktorí sú odborne spôsobilí zabezpečovať plnenie servisných požiadaviek zákazníka tak, aby boli dodržané všetky podmienky servisných služieb ako dostupnosť, kvalita a požadovaná rýchlosť odozvy a riešenia problému. Pracovníci poskytovateľa sú certifikovanými špecialistami na technológiu pre CheckPoint Software Technologies Firewally a management., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby) poskytovateľ zabezpečí údržbu existujúcich platforiem bezpečnostnej infraštruktúry,  Návrh riešení technologických požiadaviek, Riešenia servisných požiadaviek remote/onsite podľa charakteru poruchy, Komunikáciu servisných požiadaviek na výrobcu hardware a software (CheckPoint software Technologies), Poskytovanie nepretržitej služby Help Desk., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): Služba poskytovaná formou evidovaných Požiadaviek (tiketov):- E-mailom - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Telefonicky - prostredníctvom Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka.- Elektronicky - pomocou webového formuláre Help Desk formou požiadavky/tiketu zákazníka., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - Standard: Helpdesk (8 hodín x 5 dní v týždni), doba odozvy riešenia problému 4 hodiny, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 – ďalší pracovný deň (NBD), doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 - NBD + 3, kvartálna profylaxia systému onsite, kvartálne vyhodnotenie sledovaného systému, návrh na vylepšenie., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - High: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), Doba odozvy riešenia problému 1 hodina, doba vyriešenia pre kritickú poruchu P1 - 8 hodín, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku sledovaného obdobia, mesačné vyhodnotenie sledovaného obdobia., Hodnota / charakteristika: áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby; Technické vlastnosti: Služby podpory a údržby SLA - Voľby: Helpdesk (24 hodín x 7 dní v týždni), doba odozvy/vyriešenia problému vzdialene, 30 minút/2 hodiny, doba odozvy/vyriešenia problému počas zvýšenej pohotovosti, technik onsite – okamžite/1 hodina – P1, doba vyriešenia pre prevádzkovú poruchu P2 – NBD,príprava špeciálnych udalostí v rozsahu 6 človekodní počas sledovaného obdobia, mesačná profylaxia systému onsite na začiatku a konci sledovaného obdobia, detailná dokumentácia sledovaného obdobia, vyhodnotenie bezpečnostných udalostí, manažérske zhrnutie, odporúčania pre budúcnosť, prezentácia dokumentácie, Hodnota / charakteristika: áno - realizovaná bude na základe nahlásenia objednávateľa v lehote 15 dní pred začatím poskytovania služby; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby): P1 - Kritická priorita požiadavka, ktorej nesplnenie by zásadne ovplyvnilo fungovanie bezpečnostnej infraštruktúry ako celku alebo služby, ktorá je pre prevádzkovanie bezpečnostnej infraštruktúry nevyhnutná. Kritická priorita má absolútnu prednosť pred riešením akýchkoľvek iných požiadaviek zákazníka. Poskytovateľ sa zaväzuje vyvinúť maximálne úsilie k obnoveniu služieb bezpečnostnej infraštruktúry. Táto priorita neslúži k rozvojovým aktivitám či rekonfigurácii, ktorá sa dá riešiť v rámci požiadaviek s prevádzkovou prioritou., Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: V rámci služieb podpory a údržby SLA (Standard, High a Voľby):  P2 - Prevádzková priorita požiadavka, ktorou zákazník poskytovateľovi zadáva úlohy k naplneniu prevádzkových a rozvojových potrieb, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny, Hodnota / charakteristika: áno

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. (CheckPoint support renewal):CPEBP-NGTX (Enterprise Based Protection - Next Generation Threat Extraction Package kage Including IPS, APCL, URLF, AV, ABOT, ASPM, TX and TE), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 2. (CheckPoint support renewal):CPSB-EVS-COMP-5-1Y (SmartEvent, SmartReporter and Compliance blades for 5 gateways (Smart-1 and open server)), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 3. (CheckPoint support renewal):CPCES-CO-STANDARDPRO (Collaborative Standard Pro Support for Software Gateways), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 4. (CheckPoint support renewal):CPCES-CO-STANDARDPRO-ADD (Collaborative Standard Pro Support for Appliance Gateways), Jednotka: rok, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 5. Služby podpory a údržby SLA - Standard, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: 6. Služby podpory a údržby SLA - High, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 7. Služby podpory a údržby SLA - Voľby, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: 8. Kontrola bezpečnostnej infraštruktúry, podpora prostredia, konfiguračné zmeny, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 96, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IXPERTA s. r. o., organizačná zložka 4 84 568,92 20% EUR 1. Apríl 2022 336723

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.