Obstarávanie

Rámcová dohoda na dodávku kvapalného dusíka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
920,00
Konečná suma(Bez DPH):
766,66
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24111800-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Spolu 10 dodávok, každá o objeme dusíka 40 l. Dodávka do vlastnej dewarovej nádoby verejného obstarávateľa.; 2. Dodávka môže byť uskutočnená v nádobe s rôznym objemom (napríklad v dvoch nádobách menšieho objemu, prípadne v inej väčšej nádobe), avšak musí byť zachovaný požadovaný objem 40 l pri každej dodávke a dodávateľ musí byť schopný na požiadanie deklarovať naplnený objem /napr. meracie zariadenie na nádobe, hmotnosť obsahu a iné/.; 3. Nepravidelná dodávka. Dodávka sa musí uskutočniť v čase od 7:00 do 15:00 hod., presný termín bude určený verejným obstarávateľom minimálne jeden pracovný deň vopred. Dodávka musí byť realizovateľná ktorýkoľvek pracovný deň.; 4. Dodávateľ musí byť schopný na požiadanie predložiť doklad o tom, že dewarova nádoba/y bola/i plnená/é max. 24 hodín pred dodávkou, spôsobom zaručujúcim naplnenie dewarovej nádob/y na požadovanú kapacitu. V prípade oprávnených pochybností o množstve dusíka v nádobe pri jej dodaní, je Dodávateľ povinný na požiadanie umožniť Objednávateľovi alebo jeho zástupcovi nahliadnuť na proces plnenia nádoby.; 5. V prípade havárie/ urgentnej situácie požadujeme dovoz kvapalného dusíka do 24 hodín.; 6. Za neprimerané straty v nádobe počas transportu ručí Dodávateľ.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Kvapalný dusík (spolu 10 dodávok, každá o objeme 40 l), Jednotka: liter, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 400

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Linde Gas k.s. 1 920,00 20% EUR 4. Máj 2023 351240

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.