Obstarávanie

Poskytnutie služieb - zabezpečení činnosti technika požiarnej ochrany a bezpečnostnotechnickej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 200,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 527,77
Zaplatené:
47.74%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
75251100-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
Podľa technickej špecifikácie
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Časť požiarna ochrana (ďalej len „PO“):, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o ochrane pred požiarmi, vykonávať protipožiarne preventívne prehliadky podľa vykonávacej vyhlášky v priestoroch Objednávateľa. V prípade nutnosti častejšie, napr. vykonanie školenia a odbornej prípravy o ochrane pred požiarmi, pri kontrole Štátneho požiarneho dozoru a pod;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Riadiť po odbornej stránke činnosť protipožiarnych hliadok a iných zamestnancov poverených plnením úloh na úseku ochrany pred požiarmi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vykonávať školenia a odbornú prípravu zamestnancov o ochrane pred požiarmi v predpísaných termínoch (maximálne dva termíny v priebehu kalendárneho mesiaca), resp. priebežne pri nástupe nového zamestnanca prezenčnou formou alebo e-learningom;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Posudzovať požiarne nebezpečenstvo v objektoch a priestoroch Objednávateľa a navrhovať príslušné opatrenia;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vypracovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu o ochrane pred požiarmi spoločnosti;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Plniť všetky úlohy, ktoré technikovi PO vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Navrhovať vhodnosť a rozmiestnenie prenosných hasiacich prístrojov a ostatných vecných prostriedkov ochrany pred požiarmi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Zabezpečiť revízie a opravy ručných hasiacich prístrojov, v mene a na účet Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany štátneho požiarneho dozoru (ďalej len „ŠPD“)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Časť bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (ďalej len „BOZP“) - bezpečnostnotechnická služba (ďalej len „BTS“):, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Organizovať a kontrolovať plnenie povinností vyplývajúcich z predpisov o BOZP, vykonávať kontroly zamerané na dodržiavanie pravidiel BOZP prostredníctvom BTS, v zákonom stanovených termínoch;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vypracovať, aktualizovať, viesť a systematicky doplňovať dokumentáciu vyplývajúcu z predpisov o BOZP;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vykonávať podľa potreby školenie novoprijatých zamestnancov, resp. predpísané opakované školenia zamestnancov prezenčnou formou alebo e-learningom;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vykonávať výchovu a vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zamestnancov a vedúcich zamestnancov;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Zúčastňovať sa kontrol vykonávaných zo strany Štátneho odborného dozoru a Inšpektorátu práce;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Ohlasovať predpísaným spôsobom vznik pracovných úrazov, viesť ich evidenciu a registráciu v zmysle § 17 Zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Poskytovať konzultačné a poradenské služby v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Predpokladaný počet zamestnancov: 100 - 300 – nárast počtu zamestnancov je odhadovaný začiatkom 10 mesiaca v priebehu roka 2023 s pravdepodobnosťou výkonu práce aj v iných prevádzkach ako je sídlo úradu a to s celoslovenskou pôsobnosťou., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladaný počet zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: 100, Maximum: 300, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba plnenia zmluvy, Jednotka: mesiace, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
STOLAMED PLUS, s. r. o. 8 1 833,33 20% EUR 16. December 2022 353306

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.